hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelpes - not authorized?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hjelpes - not authorized?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  20:41:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg kommer ikke inn andre steder enn på annonsene og her på forumet - prøver jeg andre steder får jeg opp en boks som spør etter passord og brukernavn, og siden jeg ikke har noe (prøvde med mitt eget bare for å se) så får jeg en fin side som forteller meg at jeg ikke er 'authorized' slik at jeg kan se denne siden.

Dette skjer også når jeg bruker direkte link til f.eks. VIPen min.
Hva skjer?

Boyen

» VIP

Skrevet - 13/02/2005 :  20:50:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er sånn for meg også i dag...helt merkelig! var redd jeg hadde blitt utestengt og greier!

hva skjer egentlig?
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  21:09:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Samme her også.. Men alt virka for en time siden. Aner ikke hva det kan være jeg! Irriterende er det uansett...:/
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  21:44:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Samme her!!
kansje nån i redaksjonen kan forklare oss ka som e galt????????

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  21:49:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ganske irriterende å ikke engang få logget seg inn på sin egen vip side...
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  21:56:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ikke bare får jeg ikke logget inn; jeg får ikke sett på VIPen min om jeg går inn herfra heller. Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  22:08:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Samme her. Irriterande. Kanskje eit tips å informere på forsida om eventuelle problemer????
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  22:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
nå virker det igjen her...:)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  22:46:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Virker her også no
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/02/2005 :  19:01:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er det bare jeg som ikke får lagt inn bilder i dag?
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 14/02/2005 :  19:18:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Tror hestemarked var nede en stund i går! Synes hestemarked burde få rydda opp i VIP'ene.. eller noe i den duren, serveren til hestemarked har vondt I allefall veeeeldig sliten!! hehe.. men noe burde gjøres! fjærn alle som ikke bruker VIP'ene sine og ha et max antall bilder på hver VIP!
Therese
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2005 :  18:29:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Enig med deg der eikdokka. De bør rydde opp litt. Tror det ligger veldig mye rart her. Og det er Maaange som ikke bruker vipene sine tenker jeg.
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 17/02/2005 :  20:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeps, meg blant annet.Har mailet red. flere ganger men den blir ikke slettet.Jeg har gitt opp nå. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2005 :  21:42:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
De burde hatt sånn at hvis man ikke var innom vippen sin på en måned ellerno, så blei den automatisk sletta. Ville hjulpet veldig mye på diverse ting tror jeg. Og det med maksbilder har også blitt tatt opp før, men det skjer ikke noe :\ Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/02/2005 :  22:13:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg får fremdeles ikke lagt inn bilder ordentlig. Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 17/02/2005 :  22:56:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slenger meg på den og..

Har prøvd å bytte det ene bildet jeg har til et annet, men får bare denne beskjeden;

csASPUpload.process error '8000ffff'

Cannot create file c:\web\hestemarked.no\vip

Sån har det vært leeenge, og jeg får ikke gjort noe med det ihvertfall..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.