hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Distanseridning i Røyken / Hurum?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Distanseridning
 Distanseridning i Røyken / Hurum?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 07/02/2005 :  09:57:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har veldig lyst til å prøve distanseridning, ikke voldsomt seriøst, mest for litt avveksling for gampen og meg.
Noen som vet om distanseridning i Røyken / Hurum og omegn?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2005 :  11:16:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Du må nok beregne deg på å reise litt skal du holde på med distanse ridning... Hurum og Røyken området er det kun sprang og dressur som det arrangeres noe i!!

På linken under kan du se hvor og når det arrangeres distanse stevner:
http://www.rytter.no/t2.asp?p=23019

Stallen der jeg har hestene mine har prøvd å arrangere rideturer med overnattinger, rideturer med grilling og naturstier... Men dette er det svært lite interesse for i Røyken og Hurum!! De fleste pleier å si: Gidder ikke transportere hesten min bare for å ri en tur!
Utrolig synd!! Hadde vært artig om det kunne vært arrangert noe annet enn bare sprang og dressur her ute...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 07/02/2005 :  11:20:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar! kanskje jeg skal prøve meg på Knuterittet i Kongsberg, der er jeg i alle fall kjent he he. Noen som vet noe om hva slags kvalifikasjoner som kreves?

Det har sikkert litt med å gjøre at det er vinter at folk ikke er så interessert i å transportere hesten vil jeg tro.
Hadde blitt med på turen jeg hadde hesten ikke måtte transporteres til Kongsdelene.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Redigert av - Horton & Renate den 07/02/2005 11:23:28 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2005 :  13:04:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Vi har arrangert på sommeren og, like liten interesse da!!

Men du som skal trene til distanse ritt kan jo bare ri til Sætre, er ikke lange turen det...

Da Aliba var 4 åring gikk jeg masse turer med henne, og det hendte at vi gikk en tur fra Åros til Sætre... Fin tur det!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 07/02/2005 :  21:32:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
"Trene til distanseritt og trene til distanseritt fru blom"....

Er ikke akkurat noe stort mål jeg har satt meg her da...
Går masse turer med Horton, men å gå til Sætre ,eller ri, nå på vinteren er ikke akkurat min "drømmetur".
Enten lysløypa ( det er ikke lov på vinteren) eller langs Oslofjorden med stup rett ned på den ene siden og beinhard fjellvegg på den andre..
Alene med en hest som kun har blitt ridd alene på tur en kort periode....dont think so..

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/09/2005 :  17:17:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
blir dere med og prøver da?
og arrangere noe lite no?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/09/2005 :  23:08:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
blir dere med og prøver da?
og arrangere noe lite no?

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Hvem da? Jeg?

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  02:15:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
de som har lyst!
en en runde rund kjekstamarka eller no
åpent for alle!
kanskje fått med oss noen av de store i norge som driver med dette`?
hadde vært artig

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.