hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye betaler dere?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvor mye betaler dere?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2005 :  18:53:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Heisann:D
Jeg lurer på hvor mye dere betaler for å være forrytter? Husk å skrive hvor mange dager dere rir i uka da;)
Og om dere møkker osv!

Klem Hilde

<3

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2005 :  19:07:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Betalte først 800kr fasti mnd så 1000kr når vi flyttet til en bedre stall. Da hadde jeg ponnien 2-4 ganger i uka og red som jeg ville mine dager. Hadde ansvar for møkking/strigling/blande for/utslipp mine dager. Når eier ikke kunne tok jeg ofte hesten ekstra dager. Nå har jeg han på helfor og betaler alt; 2850kr i stallleie + sko/vaksine/ormkur/tannrasp/trening ol.
Gå til toppen av siden

Pernille-

Skrevet - 12/02/2005 :  21:08:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei =)

Jeg har ei araberhoppe på for og jeg betaler 600 kroner i måenden for to dager, grunnen til det er at hun som eier hesten har to hester så det blir mye penger og stalle opp. Men jeg får ri mye mer enn to dager i uka.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/02/2005 :  23:49:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har en islandsvallak på halvfôr; betaler 400 pr. måned og rir så mye jeg orker (eieren er gravid og har termin om 4 uker ;-). I tillegg til å ri så mye jeg vil, får jeg gjøre hva jeg vil - og de ville gjerne stille opp og kjøre meg til stevner eller kurs o.l.

Dette er i Oslo, med god kollektivtrafikk og supert turterreng. (Maridalen)
Gå til toppen av siden

Hefa

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  00:47:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHefa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHefa  Svar med kopi av melding
Jeg rir hest i Bærum 1 gang i uka, pluss flere dager når eierne ikke kan (og det er ganske ofte). Jeg rir i hallen, trener bakkearbeid og kan gjerne ri på time om jeg ønsker. Møkker hvis jeg rir i helgene. Steller selvfølgelig hest og utstyr (såpe + fett) når jeg er der. Av og til rir jeg tur for å la hesten få avveksling, men jeg får lov å gjøre hva jeg vil.

Betaler 600 kroner mnd.

http://www.hestekur.no

(anbefales)
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  11:11:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har ei fjordhoppe 7 dager i uka, 52 uker i året Eiern hjelper til hvis jeg skal bort eller noe da, så deler vi på stellene (utslipp eller innslipp noen helger og innslipp noen ukedager)! Jeg måkker,fyller høy,gir kraftfòr, fikser gjerder (han hjelper til hivs det er litt mer avanserte ting) & trimmer hesten. Høy mengden har han bestemt og ellers bestemmer jeg.. Og jeg betaler INGENTING for å ha henne, og det er da den snilleste hesten jeg vet om ! Og i tillegg henter han meg og kjører meg hjem til/fra stallen hvis jeg spør! Kjempeflott!!!

Så til den andre hoppa jeg ble tilbydd, fjordhoppe, helt nydelig,rågrei & mye finere (bedre bygd) enn den jeg har nå. De skulle ha 1000 kr i måneden for flis,fòr,stallplass & "leie" av utstyr.. Og da fikk jeg ha hoppa.. Genialt! Men sa nei av andre grunner ! :(

Therese
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.