hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hodelag
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hodelag
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  20:45:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har et Hunter hodelag jeg er kjempefornøyd med. Jeg kjøpte det på Løwenborg for 389 kr, og det har holdt i snart to år allerede. Læret er mykt og godt, god passform med polstrede remmer, og til den prisen..! Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 15/04/2006 :  21:26:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et hodelag fra sverige (det finnes omtrent overalt i norge også ville jeg tro) som jeg syns har vært veldig bra til å ha kostet meg 4-500 kr. det er et merkeløst hodelag med bred aachen-nesereim m. pull-back og skikkelig god föring i nakken. nesereimen går oppå nakkereimen, slik som kieffer-hodelaget som ble vist over her.. nesereima har hvit föring og pannebåndet har hvit "profil" (stripe..). det har holdt godt i flere år nå!

jeg sikler etter et Redline "racing" hodelaget! er det noen som har noen erfaringer med redline?
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  21:31:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
å,jeg hadde ikke kjøpt hodelag til over tusen kroner,da det er forbruksvare hos oss..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:16:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hodelag i biothane. mykt og slitesterkt! og kan vaskes i oppvaskmaskin, visstnok! (uten såpe)
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  10:52:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har litt forskjellige hodelag, men favoritten er jackson hodelaget mitt til 400 kr..
Den har bred nesreim, og er godt og mykt foret..får det vel i svart/hvit og brunt/svart..

Gå til toppen av siden

Stettson

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  10:59:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStettson  Svar med kopi av melding
Jackson hodelaget er godt, det med ekstra bred nesreim. MEN, når jeg får penger skal jeg selv kjøpe et Kieffer hodelag ! <3
Hesten min har kapret den beste plassen i hjertet mitt <3 Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 16/04/2006 :  11:40:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Jeg har et redline racing hodelag Det er helt greit.. Litt stivt kanskje, men det gir seg etter en stund med regelmessig bruk.... Men jeg ville heller kjøpt f.eks. det gold medal hodelaget fra hooks med hvite sømmer og pullback nesereim..MYE bedre Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  09:15:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg elsker nylon hodelagene mine (har 2 stk)! De tåler en støyt og når de trenger vask så hiver jeg dem i vaskemaskinen sammen med stallklær, schabraker o.l. De kostet ca 400 kr og er i forskjellige farger En annen positiv ting er at man får festet et blinkelys på pannereima i disse mørke tider Det eldste hodelaget er 6-7 år gammelt og like fint! regnvær er ikke noe problem-trenger ikke smøres etterpå

Opprinnelig postet av Molly

Hvor har du kjøpt nylonhodelag?

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  10:20:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gamle debatter blir som nye Ser egentlig at det har vært litt aktivitetet også på vårparten, og aktivitiet igjen nå.

Siden vi snakket om Kieffer Ergonomic kan jeg nevne at jeg endte opp med å kjøpe Hubertus Classic med ergonomisk nakkestykke. Det er også endel billigere enn Kieffer sitt, samt at det til Hubertus har bredere nesereim, og pullbackspenne på. Det har ikke Kieffer sitt.. Så en anbefaling for de som ønsker hodelag i den gata..

PS: Nylonhodelag kan du bl.a. kjøpe på hestebutikken på Øvrevoll. Nå vet jeg ikke om den butikken eksisterer lengre, så den lå ute for salg. Men det kan man jo finne ut. Mulig du finner slike hodelag i butikker som selger utstyr for travhester også.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 05/06/2006 10:21:32 Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  11:10:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har nå et slik Hunter Gaia hodelag som samboeren kjøpte til mg i valentins gave=) Er pent å se på men litt tørt lær, hatt på masse lærfett, men skal nå investere i lærolje etter jeg har lest på tråden. Har også 2 jacson hodelag (tror jeg det er) kostet ikke mer enn 300 det ene enkle, og 200 det andre, men var ridetreneren min sitt som jeg fikk kjøpt av henne(ødelagt på klipsen nå) =( kjempe pent hodelag...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  11:55:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Molly : Har du tøyler i nylon også? Jeg har nemlig et blått nylonhodelag, som jeg leter etter tøyler til !!
Beate & Alger Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.