hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - navn på hest.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 navn på hest.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  11:14:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hei jeg er en jente på 10år som bare lurte på om hva deres yndlingshest heter....og navneforslag til en hest...jeg skal kansje få en hest senere så jeg lurte på om dere kan komme med navneforslag til den hesten.. det hadde vært veldig fint om dere som er inne på siden til hestemarked at dere kom med forslag.....

koz og klemz og vrinsk fra julie anne(horses girl)

Elsker deg, Felex ! (L) <33

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  11:19:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Heisann.
Nå er det nok slik at de fleste hester allerede har et navn, og da synes ikke jeg at man skal bytte dette navnet - dessuten sier jo gammel overtro at det betyr ulykke å bytte navnet ;-)

Men favorittnavnene mine skal du få:
Sunnanvindur, Skjòni, Urban, Luna, For Feeling, Quite Easy, Black Velvet, Odin, Waldemar, Ole Duck m.fl.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  14:49:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tror ofte "yndlingshestenavnene" henger tett opp mot det "yndlingshestene" heter...Fordi vi liker hesten så godt, liker vi navnet også lissom ;) De hestenavnene jeg liker, liker jeg iallefall fordi jeg har positive minner/erfaringer med hesten..
Mine er: Mister, Boxing Cat, Kaisa, Tindra, Napoli, Supercan, Cleopatra Star, Mille, Little Love...og alle de andre yndlingene ;)
Pluss at jeg selvfølgelig digger navnene til hestene mine; Ali (som høres ut som en pakistaner eller noe) og Aurello (som godt kunne vært navnet på en tryllekunstner).. :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  15:49:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
tusen takk for svar.tuuuuuuuuuusen taaaaaaaaaaaaaaaakk...hehe
bare komm med flere forslag dere som er her inne koz og klemz og vrinsk fra horses girl

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  18:20:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Anette: Hehe, må bare tillegge at jeg ikke har sett For Feeling eller Quite Easy i virkeligheten; bare på bilder (avlshingster på Flyinge). Black Velvet så jeg så vidt en gang, og så døde hun :-/ Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  18:36:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Dei hestane eg har styrt mest med heiter:

Leika, Ålvoras Linka (Linka), Linndi Nordgard, Siri Hero, Lyheims Leika (Leika), Gjeldsvik Svint (Svinten), Galanten, Mykla Stine (Stine) Inga Lisa, Lunnar, Mykla Prins, Vest Kvikk (Kvikken), Stella, Myrfaks Nordgard

Andre eg kjenner til:

Hovd Dokka (Hovdokka), Kampos, Ladyola, Griola, Kneist, Rakne Frikk (Frikken), Pia Minella, Rullen

Ja, det var nokon namn eg kom på i farten.

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  19:26:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hestenavn? Tja, kan jo liste med noen av de jeg kjenner til så kanskje det dukker opp et fint et :P

Fabian, Masada, Dandy, Ciwi, Cafasso, Corleone, Hot Pepper, Tornado, Freedom, Doctor Zhivago, Punky, Quickstep, Snowflake, Lady, Faraz, Papar, Czar, Frøya, Red Label, Charlie, Windy, Oliver, Fantomet, Paula, Shantorino, Margola, Lamos, Napoleon, Basilla, Rambo, Ruby, Mira, Misteria, Charlene, Venesa, Rapid, Pegasus Perle, Florinova, Emily, Doffen, Carmensita, Benjamin, Laban, Miss Ellie, Bobbysocks, husker ikke navn på fler i farten :)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.