hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjærlighet ved første blikk?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Kjærlighet ved første blikk?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  14:43:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
det ble kærlighet ved føsrte blikk her! skulle prøve Foxy,det var den første hesten vi så på den gangen! rett og slett!
jeg er bare SUPERDUPERJUPER fornøyd! og aldri om jeg skal selge henne!

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  15:20:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg var og så på hest, hadde jeg ingen store planer om å kjøpe meg hest, skulle bare titte litt. Men den første hesten jeg var hos falt jeg fullstendig for, det var kjærlighet ved første blikk =) Så ei uke etter var jeg og hentet henne, 14 dager seinere var jeg eieren hennes =D

Har henne ennå og kunne ikke tenke meg å selge henne, har blitt så knyttet til henne... Av og til føler jeg at vi er ett. Så der fant jeg drømmehesten på første forsøk <3

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  15:52:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Det først jeg tenkte da jeg så frisco var: stakkar gutt, han der trenger hjelp å kjærlighet.

Har fått dyretolk til å snakke med han, å jeg fikk bekreftet mine misstanker om angst og misshandling Etter dette har det bare vært kos og dullining. Han trives bedre nå,å tolken sa han hadde blitt knyttet til meg. Gla er jeg for det.

men jeg følte jo kjærlighet ved første blikk,for jeg blir alltid så gla i de jeg syns synd på Frisco vokser i personlighet vær dag nå, tolken sa han aldri hadde blomstret i sitt liv,men han ville gjøre det hos meg
Frisco sin historie er lang å trist. Mange timer har vi tilbrakt sammen i tårer sammen i stallen ja. Evig takknemelig for denne gutten, vi hjelper hverandre på mange måter.

Gå til toppen av siden

Bodi-Aina-og-Hagalin

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  16:24:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
da jeg ringte på hesten min sa selgeren "denne hesten er litt tullerusk...jeg bare advarer deg.." men jeg tenkte at det går jo ann å se.. da jeg gikk nedover gårdsveien fikk jeg øye på en rød hest med ørene rett opp og enn hvitt bles som sto og fulgte med på meg mellom noen trær..det var et lite glimt men jeg var allerede fortapt. Han ville ikke sales på,ikke ris og iallefall ikke snu!.men han ble min og jeg har Aldri angret ett gram!! han er min elskede og sjelefrend. og alles godklump ikke minst.. det som jeg og venninden ,im reagerte på i ettertid var at da jeg hentet han,gikk han rett på hengeren. men ved senere anledninger ville han ikke så mye som se på hengeren og jeg slet veldig med dette.. kansje det var kjærlighet ved første blikk for han også?... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  17:00:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skulle egentlig ha en vallak. Var i Danmark å prøvde den fineste vallaken jeg har sett. Men det var noe som manglet (litt høyde og litt kjemi). Så fikk jeg øye på Lopke. En 2 årig hoppe, ranglete og ufærdig. Men hun hvilte hodet på skulderen min og lukket øynene og så var jeg solgt :) Har ikke angret på det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  17:18:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg tror på kjærlighet ved første blikk, evt. første skritt, når det kommer til hester. Nå har jeg aldri kjøpt hest, men jeg har definitivt tre hester jeg glatt hadde kjøpt hadde jeg hatt penger, og disse har alle vært kjærlighet ved første blikk.

Luna; verdens skjønneste hest. Lunefull, ulært, mishandlet og vanskjøtt. Lærte utrolig kjapt, og ble veldig kosete når hun stolte på en. <3

Frøya/Fenja; den ene heste til svigers. Elsker denne hesten. Sprek, livlig, lærevillig og myk.

Skjòni; en hest svigers hadde på prøve i julen. Sprek, vakker og livlig - veldig skvetten, men dette hadde ikke vært noe problem for meg.

Sukk, all tiden og pengene man skulle hatt.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  22:09:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg visste med en gang jeg så hesten min at jeg skulle kjøpe ham. Og ble ikke noe mer i tvil da jeg prøvde å ri/kjøre ham
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  10:23:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg reiste ut for å se på hest kynisk som bare det,her skulle man ikke falle for nusselige fjes eller sjarm alene...Og så leide de ut Àrvakur fra stallen og da var det gjort.
Hadde nok strengt tatt ikke trengt å sitte på ham engang.
Det eneste som stod i hodet på meg (og vi snakker her om voksen dame,over30 med laaaang fartstid i hestecerdenen) Gud,så heldig jeg er som faktisk har mulighet til å kunne kjøpe denne hesten.Håper den er sånn nesten nogenlunde frisk.I hvertfall ikke så syk at han ikke kan om så bare tusles med på tur ( yep,skulle ha konkurransehest,med muligheter ja...)
Og til slutt,hjelp tenk om de vil ha mer for den enn det jeg hørte i utgangspunktet,hva gjør jeg da? Hvordan skaffe de ekstra pengene?

Vel,min lovende helst 4-gjenger unghoppe ble plutselig til en 12års 5-gjengerhingst.
Har aldri noen gang tidligere reagert på samme måte,aldri noen gang siden.
Kjenner meg like heldig hver eneste dag jeg får lov til å tilbringe sammen med ham og er like hodestups forelsket idag 3 år senere.

Om noen lurer,så var han frisk,prisen var den samme (nei,turte ikke prute...) og han gjør jobben sin på konkurransebanen også.

Helt klart,jeg tror på kjærlighet ved første blikk!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.18 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.