hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

lienka
» VIP

Skrevet - 20/02/2005 :  16:56:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det skal nok gå fint - islandshester er herlige!! :) Kor skal du ha hesten din? Gå til toppen av siden

jökull
» VIP

Skrevet - 20/02/2005 :  19:10:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
veit ikkje om stjarna blir med på lasset, ho ventar føl i juni så det blir i tilfelle først etter jul (og da er det kanskje ikkje så lett å få stallplass !???) Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 06/03/2005 :  13:55:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er 175 dager igjen til skolestart!!!!!!!!:) Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 06/03/2005 :  16:24:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
til dere som har kommet inn:
hva er opptakskravene? må man ha sånn påbygging i allmenn for å komme inn?
det virker så moro =)

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2005 :  20:10:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det er ingen opptakskrav, tror du må være over 17/18år, men ellers er det bare å søke.
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 06/03/2005 :  20:57:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dei har egentlig ei aldersgrense på 18 år, men tar inn noken 16- og 17-åringa og. Det vil sei at du egentlig ikkje trenge noke utdannelse i det heile tatt.. :) Skal du søke? Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 07/03/2005 :  08:56:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har lyst til å søke om 2/3 år...men har bare gått naturbruk hestelinja gk og vk1 hest...holder det? eller må jeg ha studiekompetanse, siden det er høyskole? må oxo ha penger til å gå på skolen,
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2005 :  09:22:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det er stor forskjell på høgskole og folkehøgskole. Som det er blitt sagt før her, så tar ikke folkehøgskolene inn på grunnlag av karakterer. Dermed er heller ikke studiekompetanse relevant. For folkehøgskoler er det somregel ikke noe karakterkrav for å komme inn, og de krever ikke at du har en utdannelse. Det eneste du må gjøre er å sende en søknad innen søknadsfristen, og som du nevner, ha penger. Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 07/03/2005 :  10:58:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Simra: Bare søk!!! Jeg er bare en ussel liten gnager uten annen komeptanse en videregående elektro og transportfag...Og jeg har bare ridd i halvannet år ca...
Så fort deg og søke, så kommer du sikkert med du og ;)
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 07/03/2005 :  11:42:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ikke i år...men nå frister enda mer =) skal jobbe 1år først...vil ha fagbrevet i hestefag først....=)
Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 08/03/2005 :  16:04:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei hei!

Noen som har tenkt seg på Fjordane folkehøgskule til høsten?

Opprinnelig postet av tirel

Kom til Fjordane! Her e da kjempegøy! Går her no, og håper på å kunne gå her til neste år. Et lærerikt og kjempekjekt år, da kan eg skriva under på :)

Her e adr. t min uttalelse om Fjordane: http://www.fjordane.fhs.no/mitt%20ar.htm

Eg hadde ingen erfaring bortsett frå at eg har egen hest heima, kom inn likevel. Her lert utrulig masse, og i helga starta eg LB dressur med skulehesten "min." Anbefalast på da sterkaste. Og skulehestane e konge :)

Kristine

Kristine Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 08/03/2005 :  18:36:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lest det du har skrevet Kristine...Ser frem til å komme meg til Eid =) Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 16/03/2005 :  16:35:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Går på fjordane nå jeg. Kristine..hehe.. skolehestan e ikke akkurat konge, greit du har en kongehest. men han e den eneste... Trur ikke folk trenger å bekymre seg for å ikke komme inn.. søker du tidlig nok kommer du garantert inn..
Anbefale folk å ta med egen hest eller låne en hest ellerno..
Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 25/03/2005 :  01:33:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei alle kommende folkisser:)
Så fint du hadde skrevet Kristine:) Har ikke sett det før nå jeg... Syns vel kanskje du var litt vel negativ til våre trauste skolehester Caroline! Fleste parten av de har faktisk starta LA, og hopper glatt 1 meter baner.. Har jo en del med rytteren og gjøre og vet du:) Både Siggen, Kasper, Grjotin, Gråa, Jomar og Monifax har starta LA!
Når det var sagt, så til alle dere som skal gå her 05-06, dere kommer til å få det beste året i deres liv! Så ikke nøl med å søke!
Hilsen Erika som nå snart er ferdig med sitt andre år...

The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy! Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 31/03/2005 :  16:46:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skolehestene er greie nok de. Men jeg vil ikke akkurat anbefale å gå her. Det er nå bare min mening :/ Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.