hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

lhn

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  17:21:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Til lhn: Jeg brukte Tingleif i kjøring på mitt 1. år, så er bare litt over ett år siden han gikk i kjøring

Opprinnelig postet av LeGrand

Hva syns du om Tingleif som kjørehest da?
Syns han klarer seg bra jeg. Han er litt hard i munnen, men det jobber vi med.
Fikk han på tøylen på ridetime igår, bare noen få meter, men det er en begynnelse

Nå har tråden her passert 300 innlegg og 6500 har tittet innom her
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  21:35:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Rei Tingleif en time i våres. Han har mildt sagt veeeeldig høy form til tider.. i galopp var han fin, men overgangan va helt forferdelig.. Syns å huske at han gikk å gapte masse, kordan e han nu? Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 23/11/2005 :  11:01:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tingleif ble tatt ut av kjøringa på slutten av mitt 1. år fordi han var rett og slett fæl og kjøre... Men det året sleit Tingleif skikkelig! Bare gikk og gapte i dressuren og var mildt sagt ganske lite ridbar.. Jeg rei han 1 time i løpet av året og først når det var 10 min igjen begynte han å slappe av å søke ned.. Men han kom seg ifjor da, og folk sier han er ennå bedre i år. Så han blir sikkert fin i kjøringa etter hvert hvis Ingeborg har valgt å ta han inn igjen! Men han var ikke fin å kjøre når jeg kjørte han..
The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy! Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  09:10:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tingleif er fin å ri, men han er litt hard i munnen. Det hender han går å gaper som dere sier, men det er sjelden. Jeg brukte han til å begynne med i kjøringa da vi bare tømmekjørte, men når vi skulle sette de for vogn ble det litt annerledes. Etter noen timer og litt mas fra meg gikk Dagmund med på å prøve han for å se om vi kunne bruke han på timene. Og det gikk jo fint. Han er litt hard i kjøringa og, men det går så bra at Dagmund vil bruke han ofte for at han skal bli kjørt.
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  23:06:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Ja Dagmund va ikke så streng når det gjaldt hvilken hester som kunne gå i kjøringa.. hvertfall ikke i forhold til Ingeborg. Syns Ingeborg va en super kjørelærer, og Gunnar og! Vi like Gunnar! Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 28/11/2005 :  18:31:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia Gunnar :D

Noen som bor på rom 64 her?
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  10:01:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Silje og Siril bor på 64. *69er selv*
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  15:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Jeeee...
æ å Ann Maria bodde på 69! dæven den oven i taket bråkte! måtte sove med øreproppa hele skoleåret..
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  16:38:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ja! Herregud så den jamrer den der ovnen, helt ekstremt. Sovner forsåvidt lett over bråket etter jeg har blitt vant til den, sover av en eller annen grunn så godt her, selv om sengene visstnok er pittesmå.
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 05/12/2005 :  16:04:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Ja sengen va jo ikke store akkurat, men passelig til sitt bruk:) eva, sover du i senga som er rett frem eller den som e innerst i rommet? Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2005 :  09:49:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg sover i den som er rett innfor døra. Fikk velge sengeplass sist, men samme det, bruker bare rommet til å sove i uansett *peisestuesliter*
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 08/12/2005 :  17:55:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Da bor du akkurat dær æ bodde :) Syns ikke sengen dær va noe ille, æ sov hvertfall godt hele året.. Gå til toppen av siden

Idane

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  17:34:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
De som står hos Ivar er:

Honesty "Knorte"
Myrimann Nordgård
Melocia
Chamaika
LeGrand
Zappa
Avita
Herbina
Lille
Warkichia
Diva
Rakne Frikk
Kneist
Gårdens Tico
Snøstjerna
Snorre
Super Tom
Nette
Isabello
LykkeTil

**Vi skipper trøtthesten og hopper rett på overtrøtten**

~Ida&Linnar~
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  18:02:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
.. Så Fjordane er å anbefale for de med litt hestegalskap altså?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  13:07:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Er Kneistden rødblakke fjordingen? Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.