hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  16:08:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har det fremdeles supert jeg :)

Lucinda: ja det var meg, hun trøtte som sannsynligvis så ut som hun ikke visste hva hun gjorde, hehe.

Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 28/10/2005 :  09:58:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har det såbraalle sammen. For en uke siden arrangerte 2. året dressurstevne, det var jo litt gøy =)
En del av gjengen her trives godt med utelivet,og noen har til og med blitt godt kjent med noen av de lokale heltene :P

For min egen del må jeg skryte litt av den stakkars hesten "min", Tingleif, han er tålmodig som holder ut med meg. Han er kjempeflink i sprang,men er ikke så lett i dressur...og det hjelper jo ikke at jeg ikke er flink heller da. Men det blir sikkert bedre....

Haakon
Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 28/10/2005 :  18:23:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey...hilste på en del av dere på pøbben sist helg...eh..ikke at jeg husker så mye av det! Fint at dere har det bra, virker som ting er litt mer i orden i år. Jeg hilste på Timmy, Caroline, han var så flink på stevne atte :) Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  18:15:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kom post til Caroline her idag...

Ellers går livet sin skeive gang her...Nå er det "bryllup" for døren, men det kan andre kommentere...
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  23:22:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Det kan ha vært en anna Caroline, en som gikk sirkus i fjord. Trur æ har meldt adresseforandring alle veia, savne hvertfall ikke no post..
Vi hadde også bryllup, æ va Anette Sagen, Brudeparet var Bertine Zetlitz og han dærre fyren fra Bergen, Sondre eller Sindre ellerno..
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  17:48:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, bryllupet i år er mellom mafiasønnen Antonio Corleone og Solveig fra Peer Gynt :P Skal bli gøy det :) Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  17:48:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, hjelpes. Dette og det forrige innlegge er altså skrevet av meg; Eva (misseva). Mona har glemt å logge seg ut og jeg klarer ikke å slette uten passord.
Redigert av - Mona_Wendy den 04/11/2005 18:10:23 Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 04/11/2005 :  19:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...Eva...jeg har klart det samme.
Det var Mona som ikke hadde logget ut da og.
Brylluppet kunne blitt gøy om det ikke var for alt maset med rollekarakterøvning. Men jeg har nå glatt hoppet over det styret der.
Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 05/11/2005 :  13:20:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var Maria Haukaas Storeng, hehe, men fikk ikke med meg noenting av festen, for jeg måtte ordne til stevne neste dag....det er alt jeg husker! Familien Osbourne husker jeg da...hehe. ikke lett å glemme :) Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 08/11/2005 :  17:50:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Idag har jeg vært på kjøretur med Tingleif og Nattmund
Første gang han har vært kjørt på 4 år tror jeg, ihvertfall var det noe slikt Dagmund mente. Tingleif var flink han, så vi skal prøve å bruke han på timene igjen
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 16/11/2005 :  09:10:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
helluen=)

jeg stortrives her på skolen jeg, men nå er jeg en av dem så har blitt kjent med en del lokale helter da, så det er idet minste alltid noe å finne på her=) pøbben er kjekk og grei, hehe, men begynner å bli liiiitt lei av at det ikke er noe sted man kan danse her...(gjorde et tappert forsøk på pøbben, men...det gikk ikke=) )
Sånn ellershar jeg funnet ut at det er et bueskytterlag her, har meldt meg inn=) finfin måte å komme i kontakt med folk på....

ser jeg må bli flinkere å logge meg av, hehe....
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 17/11/2005 :  20:00:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Bueskytterlag? det va en ting æ ikke hadde trudd om eid.. hehe.. I fjor va vi noen tura på fabrikken å dansa.. men ofte va vi aleina på dansegulvet... dåkker får satse på at svelekammeratane spiller opp til dans... Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 19/11/2005 :  00:31:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Halloen alle sammen
Først til Caroline; fabrikken er nedlagt pappaen til eirin som jobber på senteret nå har kjøpt den opp og skal lage leiligheter til rike folk der... men skal visst være folkiss-fest der til helga hører jeg rykte om! Og som den folkiss-russen jeg er tenkter jeg å henge meg på

Til lhn: Jeg brukte Tingleif i kjøring på mitt 1. år, så er bare litt over ett år siden han gikk i kjøring

The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy! Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 20/11/2005 :  14:39:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
ja, ka e opp me den nye linja? interiør? Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/11/2005 :  23:20:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
fant ut i dag at skolen satser på interiørlinje...koseligt det...

ja, fest på fabrikken til helga, bare å komme, håper det blir go gang=) er ikke redd for¨å danse alene jeg, satser på en skikkelig fyllekule...jippi=)

Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.