hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

lienka
» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  23:16:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ivar Os sin stall er den som ligger nede ved rundkjøringa, ved siden av sjukeheimen.. Det er fordeler og ulemper med alle stallene - vanskelig å anbefale en av dem uten å vite hva du ser på som viktigst ved valg av stallplass.. Pris? "Luftemuligheter"? osv.. Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  12:13:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Nei, prisen den er vel eigentleg ikkje det viktigaste, sånn sett. Men det blir so klart fryktelig dyrt med å ha hest på senteret, og møkkinga osv. har eg veldig lyst å gjere sjølv. Men eg tenkte på Den Ivar Os og den Kallestallen? Der må nesten vere sånn at hesten får stå ute en del, for er det fine dagar må den nesten få stå ute. Men kva for ein av desse to er/har: best bokser, best beliggenheit til skulen, lite stjeling, bra med paddock/beite?

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 11/07/2005 :  20:00:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjoho.
Første året mitt på Eid hadde jeg hest oppstallet på senteret. Der er (iafall de to årene jeg har gått der) kvaliteten på foret veldig dårlig!
Hestene får i utgangspunktet 2 timer i paddock hver dag. 4 hvis de kan stå sammen med andre. Hallkort er jo inkludert, greit, men er veldig dårlig kapasitet i hallen. Ellers e det jo en vedlig bråkete stall med mye aktivitet som handikapriding, barneriding, voksen-kurs, folkehøyskolen sin undervisning osv. Så min hest hadde ikke likt seg der.

Hos Ivar derimot, hvor jeg hadde hesten min på 2. året, er det veldig god kvalitet på foret!! Er ikke en hest der nede som ikke sluker grovforet, og noen spiser det til og med før kraftforet:) Mye større bokser der nede, er bare ponni-bokser på senteret og 4 hestebokser. (men victoria er jo ikke akkurat så stor da:)
Hestene får stå ute fra morgen til kveld, men er veldig små paddocker da! Men skal visst ordnes på det sier Ivar...
Rolig stall med veldig godt miljø!

Kallastallen er veldig trang!!!! iafall nede i kjelleren! Ikke så store bokser, og ganske lavt under taket (i kjelleren) du må ordne alt av for og flis og sånn selv, og det blir lett litt stress, og ikke så billig som man skulle trodd! Litt lenger paddoc tid enn på senteret hvis du kan ha henne sammen med andre.

Håper du ble litt klokere:)
hilsen Erika

The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy!
Redigert av - grannemann den 11/07/2005 22:43:59 Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  22:44:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei.. Litt usikker på kem så kjeme t å gå 2. året. Men desse veit eg:
Meg (daah), Mia, Ingrid L (my roomie!), Hanne, Stine, Kim... Iaffal dei. E kje så lett å finna ut av, for alle seie så møkje forskjellig..

Me blir vel ein good gjeng tenke eg :)

Gler meg!

Kristine Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2005 :  12:42:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Takk for svaret LeGrad.. Ja, eg blei litt meir klokare... hehe..

Ann Lajla

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 12/07/2005 :  23:26:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forresten WendyKatrine - tøft at da e deg då! Hehe.. Hels Wendy frå meg då! Har du vip? Du må få..! Med masse bilder :)

Kkokos

Norway

Skrevet - 12/07/2005 :  23:29:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forresten WendyKatrine - tøft at da e deg då! Hehe.. Hels Wendy frå meg då! Har du vip? Du må få..! Med masse bilder :)

Opprinnelig postet av Kkokos

Å herregud så teit eg e. Fant vip'en din eg... Ikkje alltid lika smart naaai! Bilder og greier.. Savne Eid eg! Da blir kongebra t høsten!

Klem frå "geniet"

lhn

» VIP

Skrevet - 19/07/2005 :  14:37:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
40 dager igjen til skolestart.... Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  18:19:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Nååå, dokke er so heldige..
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 19/07/2005 :  22:38:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei alle sammen!!
Jeg skal også på folken til høsten!!!!!! Gleder meg masse!!
tjao!
Gå til toppen av siden

LisaMarieF

» VIP

Skrevet - 27/07/2005 :  15:59:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Ser at d e mange hær som ska gå på Fjordane!?
ska gå dær sjøl på 1. året i, gleda me masse t å ta med hestn min å føllet
Vil gjerne høre fra andre som ska gå dær!

Har nokken bilda av hestan på sia mi...
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  16:28:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ganske mange her nå som skal til Fjordane neste år, vi snakkes snart da! Virker som det er en del som skal ha med egne hester?
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 29/07/2005 :  18:55:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og det er 30 dager igjen!!!! *stressa*

Om jeg ikke har tellt feil er vi 9 stykker her som skal på skole sammen. Det blir spennende =)
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  11:18:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er egentlig ikke stressa i det hele tatt=) tenker det blir som vanlig: kvelden før vi reiser er det å løpe rundt over alt å finne alt det jeg har glemt osv osv...

ihn: pluss på venninna mi som jeg har bilde av i galleriet mitt=)

noen andre her som har kjæreste de må reise fra?
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  12:49:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Tar også det helt med ro. Må vel begynne å tenke på hva jeg skal ha med etterhvert, men det tar jeg som det kommer. Blir nok løping rundt siste kvelden for meg også. :P

Kjenner også ei som skal opp, Tone, sto på stall sammen før. Fant ut vi skule samme plass på russetreff i Kongeparken helt tilfeldig, hehe. Men det skal bli gøy å treffe ny folk.

Hvem er det her som skal? Meg, Weingi, lhn, lienka, myrimann, LisaMarieF, kkokos, jökull, Mari86, noen fler herfra?

Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.