hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - videregående skoler m. hestelinje
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 videregående skoler m. hestelinje
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olin&Bella

» VIP

Innlegg: 107

Skrevet - 04/01/2005 :  17:51:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei. er det noen som veit om videregående skoler med hestelinje i norge?? ikke privatskoler.

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 04/01/2005 :  18:58:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om du ser på hest.no er det mange "reklamer" for slike skoler :-) Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway
Innlegg: 376

Skrevet - 04/01/2005 :  21:44:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Gjermundnes vidargåandeskule... Det e eit stykke i fra Vestnes/Vikebukt om du veit kor det e? Systra mi går der.., det e 4 år me hestelinje.. dei he f.eks. no to trenara..: Bjørn Kersem å ein so e verdensmester i islandshestriding... han e visst utrulig god.., å dei kan bestemme sjøl om dei vil lære evt. sprang.., men da må elevane lære vekk.. hørest ganske kjekt ut..

Trur dei he eiga internettside.., men e ikje sikker.. berre spørr noken så finn du det sikkert.., søk litt på internett..

Ann Lajla

Ann Lajla


www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

jalla

Innlegg: 635

Skrevet - 04/01/2005 :  21:59:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå vet ikke jeg hvor du bor, men jeg vil anbefale deg Valle vgs på Lena, Østre Toten i Oppland.

Der har de en 2 årshestelinje. Landbruksdelen foregår på skolen, hesteundervisningen foregår på Norsk Hestesenter på Starum. Kjempegode instruktører, hester og kjempefine fasiliteter.
Valle har som regel elever fra rundt om i landet, og ikke bare Oppland.
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway
Innlegg: 1964

Skrevet - 04/01/2005 :  22:45:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Melhus videregående her i trøndelag har en hestelinje. Dette er en spranglinje, men noen dressurfolk går der å. Man må ha med egen hest, og får mulighet til å bo på Midt-Norsk hestesportssenter på Øysand.
Hege Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 04/01/2005 :  23:04:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Mo og Jølster Vidaregåande skule, Førde, Sogn og Fjordane har hestelinje. Ganske fersk med hestelinje, men dei har i allefall ein veldig dyktig lærer som jobber der.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 05/01/2005 :  10:01:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er en på Lier vidregående skole, men denne er ikke så bra!! Har du hatt hest i noen år kan du mer enn lærerne der!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Innlegg: 107

Skrevet - 08/01/2005 :  22:01:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusentusentusen takk for alle svar!! Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway
Innlegg: 1873

Skrevet - 17/01/2005 :  19:31:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Voss Jordbruksskule har hestelinje.

Deres side: http://www.hordaland-f.kommune.no/voj/

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 18/01/2005 :  14:32:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Her ser du alle vidregående skoler med hestelinjer: http://www.hest.no/tekstlinker/vgs/
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 18/01/2005 :  15:25:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her ser du alle vidregående skoler med hestelinjer: http://www.hest.no/tekstlinker/vgs/

Opprinnelig postet av Roxira


Det skal sies at det finnes flere vgs med hestelinje enn de som er nevnt på den siden. Den siden der er kun en side hest.no krever masse penger for å stå oppført på. Det er neppe alle videregåendeskoler som ser poenget eller har behov for å annonsere om studieplasser på de sidene.

Antagelig vil søking på nett kunne gi flere svar, og den siden er selvsagt et greit utgangspunkt. Mulig rådgiver på skolen også kan hjelpe med å finne flere.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 18/01/2005 :  17:30:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kanskje det står fler på www.vigo.no
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 18/01/2005 :  17:37:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kanskje det står fler på www.vigo.no

Opprinnelig postet av Roxira



Det er ei side for dei som skal søke vidaregåande opplæring

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 18/01/2005 :  21:15:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
http://www.naturbruk.no/ viser en oversikt over Norges Naturbruksskoler. Alle skoler som tilbyr naturbruk har ikke nødvendigvis hestelinje, men det er stortsett på disse skolene du finner dette.

I tillegg finnes det jo videregående med hest mer ala NTG og idrettsfag.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

helert

Innlegg: 135

Skrevet - 26/01/2005 :  17:55:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kalnes vgs og tomb vgs i østfold. Begge har hestefaglinje. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 27/01/2005 :  10:10:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
storsteigen vgs har heste linje....det er naturbrukskole...mulig å ta med hest selv...ligger i hedmark...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.