hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kingsland Bomber jakke!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Kingsland Bomber jakke!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bentus<33

Skrevet - 03/01/2005 :  18:51:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Halloen!
Har tenkt til å skaffe meg en Kingsland bomber jakke som de har på www.lillestromhestoghund.no og sikkert mange andre steder
Men det som er er at den er ikke akuratt så veldig billigMenmen..
Så mitt spørsmål er:
Noen som er fornøyd med denne jakken?
Er den varm?
Og god kvalitet?
Er den vanntett?

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2005 :  18:54:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har ikke bomber, men en annen kingsland jakke, klubben jeg rir får kjøper klubbkjakker fra Kingsland. Kingslandjakkene er alle jeg har snakket med veldig fornøyde med. Helt vanntette er de nok ikke, men de holder deg som regel varm og tørr.
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 03/01/2005 :  20:53:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en KL Bomber jakke og den er iallefall varm nok! Er det rundt null eller et par minusgrader holder det lenge med en litt tykk polo under.
Kvaliteten virker bra så langt. I følge vaskeanvisningen kan den bare vaskes på 30 grader og det er kanskje litt lite hvis man møkker den skikkelig til....(tar den som regel av når jeg pusser hest/måker o.l)
Jakken er vannavvisende, men den er nok ikke noe i øs pøs regnvær..

Eneste aberet er at den kan føles en tanke kort og man føler at den sklir litt opp i livet. Har alltid lang genser under...
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2005 :  21:01:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med min bomber jakke, god og varm nå om vinteren, og jeg har ennå ikke blitt våt gjennom, men de er utrolig store i størrelsen, må kjøpe flere nummer mindre enn man vanligvis bruker. Og, som Opal sier, den sklir ofte opp:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 04/01/2005 :  00:03:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den sklir opp, ja, men det er bare å brette strikken, så holder den seg på plass

Jeg er veldig fornøyd med jakken min! Når jeg sliter ut den jeg har nå, skal jeg ha akkurat maken!

Tja... Er den egentlig så veldig dyr....? Jeg bruker jakken min som vanlig vinterjakke, og som regel en annen en i stallen. Og nesten uansett hvilken jakke du skal ha i dag, da mener jeg vinterjaker, koster som regel rundt 1000lappen. Synes den er verdt hver eneste krone jeg!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 04/01/2005 :  10:13:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Jeg har bomber jakke. En rød en i str XXS. Når du skal kjøpe en slik jakke må du tenke på at de er SINNSYKT store i str. Kunne hatt en str mindre også jeg.
Er kjempe fornøyd med min jakke og vi skal ha slike jakker som klubbjakke så da blir det en bomber jakke til på meg...
Men tilbake til saken.
Du kan bruke den året rundt, på kalde vinterdager eller kjølige sommerkvelder.
Vanntett og god kvalitet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Bentus<33

Skrevet - 04/01/2005 :  13:15:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra[;-)] Gå til toppen av siden

Bentus<33

Skrevet - 04/01/2005 :  13:28:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvem farge har dere? på jakkene deres? Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 04/01/2005 :  14:33:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
blå. Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 04/01/2005 :  14:52:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rød.... Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2005 :  15:46:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
mørkeblå :)

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2005 :  16:13:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
mørkeblå jeg oxo :)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.