hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oslo Horse Show
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Oslo Horse Show
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 20/12/2004 :  08:46:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
I år har de begynt å selge billetter allerede nå!
Noen som har kjøpt? Er det best å kjøpe nå? eller senere?

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2004 :  14:58:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
De har faktisk vært like tidlige de foregående år. Men PRen har ikke vært like stor så tidlig.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2005 :  17:41:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Jeg tror det er best DU kjapper deg litt med å kjøpe biletter! På lørdag er det bare plasser høyt oppe å på Søndag veit jeg ikke helt ennå... Kansje det er noen plasser igjen:-)
De begynte faktisk å selge biletter ved februar.-

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/09/2005 :  18:12:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
minttu

sjekk datoen på innleggene over

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 03/09/2005 :  19:06:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Når vi først er inne på det -hvem skal på OHS?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2005 :  23:03:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg skal på lørdagen. Gleder meg
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 04/09/2005 :  08:43:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meg og;) Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/09/2005 :  10:45:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg skal paa lordag
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2005 :  12:25:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Eg og søstera mi skal alle dagane..:=)
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

helene2

Norway

Skrevet - 04/09/2005 :  20:17:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
Jeg skal på søndagen
*helene* Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  10:11:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Jeg skal på lørdag :D
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  13:57:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hel helga! Bestilte biletter tidlig, og har fått plasser på rad 2, på langsida! :D
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  14:36:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal også dra dit på lørdagen:)
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 13/09/2005 :  21:49:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Skal dit absolutt hele helga, fom onsdag
*glede seg*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  22:02:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal dit absolutt hele helga, fom onsdag
*glede seg*

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Jobbe? Jeg også.. Regner med å komme etter jobb i ukedagene, og ta fri fredagen. Må seff ha med dressuren torsdag, fredag og lørdag

Skal jobbe som i fjor.. Greit det, for "vennene" mine klarte å "glemme" og spørre meg før de bestilte sine billetter. Hvilken dårlige unnskyldning. Men kanskje greit, for man får ikke sett så mye dressur om man bare reiser på lørdagen. Trossalt torsdagen og fredagen som er _mest_ dressur, da kun de beste går videre til lørdag. Jeg vil jo se alle Også de som ikke går videre til lørdagen..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 14/09/2005 :  17:42:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Spoff: Jepp, jobbe som i fjor
Av alle ulogiske grunner gleder jeg meg masse,masse,masse :) Prøver nok også å få med meg dressuren (med mindre jeg står med hodet nedi en møkkacontainer eller noe i den duren ;))

Vil "som i fjor" si at du er presseakkreditert i år også?? *nysgjerrigpetra Guro*

Men lov å brøle ut når du ser meg da, så vi sees

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.86 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.