hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oslo Horse Show
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Oslo Horse Show
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  20:06:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spoff: Jepp, jobbe som i fjor
Av alle ulogiske grunner gleder jeg meg masse,masse,masse :) Prøver nok også å få med meg dressuren (med mindre jeg står med hodet nedi en møkkacontainer eller noe i den duren ;))

Vil "som i fjor" si at du er presseakkreditert i år også?? *nysgjerrigpetra Guro*

Men lov å brøle ut når du ser meg da, så vi sees

Opprinnelig postet av Guro

Jepp. Og ja, jeg skal nok huke tak i dag

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 17/09/2005 :  16:36:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jeg skal på Søndag
Med 5 venniner

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2005 :  16:22:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
heija!
jeg skal dit med 3 vennider + mamma;) det er så GØY der!
gleder meg sykt!

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  13:38:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har vært så treg at jeg verken har fått tak i 3dagers billettt eller billett til lørdagen..Så blir nok fredagen på meg. Vil ha med meg litt dressur og!
Noen som har skrevet ønskeliste for shoppingen da? Noen som vet hvilke butikker som kommer til å være representert i år?

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 28/09/2005 :  23:30:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Horze skal iallfall dit iflg seg selv:)
Ser ikke ut til at hjemmesiden til OHS er oppdatert dessverre, så jeg kan ikke bidra med så masse mer...

Iom at jeg rir så lite som jeg gjør nå, og i grunnen har mer enn nok utstyr står det egentlig bare et par gode bøker på ønskelista mi, samt lærstøvler om jeg bomber over noen som er virkelig billige (i fjor solgte en butikk en del par til 500 kr, men de passet ikke meg:-S)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  23:31:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
skulle gjerne ha dratt dit ja!.. men men, er det ikke noe som heter/het Bergen Horseshow? eller?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 28/09/2005 :  23:37:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Oi..jeg er nok litt blind på øya, iom at det er kvelden:
Her er de som skal ha stand: http://www.ke-nett.com/utstill.htm

(vet ikke om denne er helt oppdatert heller altså..)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  07:56:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
anne,spot,gina&aromayo:
Det er noe som heter Bergen Horse show, som arrangeres på Sletten i regi av Bergen rideklubb. Dette er et rent sprangstevne, og på den måte har det endel mangler i forhold til Oslo Horse show. Pleier å ha få stands også. I juni hadde de kun to f.eks. Stort sprangstevne, men likevel ikke helt det samme..

Guro:
Lista er nok ikke helt oppdatert. Jeg vet at Kneggen Hesteutstyr også skal ha stand, og de står ikke på lista. Likevel er den antagelig ganske riktig. Det er liksom de samme plassene hvert år, og de som alt har hatt plassen tidligere får den gjerne igjen. Så selv om ventelista for å komme med er lang, så er det vanskelig å komme inn igjen. Derfor er nok de på lista de som har vært der tidligere.

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  23:19:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
takk for svar Spoff! Hadde vel ikke tenkt meg at det var store greiene heller, men når de har samme navn, bare uten Oslo foran, trodde jeg det var noe større noe vertfall.

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  06:21:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Men er man spranginteressert er det jo absolutt verdt å ta turen. Selv om jeg ikke er veldig spranginteressert selv, tok jeg turen da det var Bergen Horse show i vår. Det er trossalt det største hestearrangementet innenfor ridesporten som arrangeres i Bergen.

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  12:32:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. jo, spranginteressert er jeg jo, hest generelt interesserer meg jo ;)! Får se om jeg får tatt turen neste gang det skal arrangeres..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  00:14:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg bestilte tidlig(januar februar) for da kunne vi velge akkurat hvor vi ville sitte=P ganske greit å gjøre det tidlig for da er du sikker på at du ikke glemmer det før det er for sent=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  00:25:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
neste år drar alle, så skriver vi forumnicket på oss. så kan vi sitte debbatere om uenighetene våre live :P

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/10/2005 :  11:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
neste år drar alle, så skriver vi forumnicket på oss. så kan vi sitte debbatere om uenighetene våre live :P

Opprinnelig postet av Bea

God ide:) Foruten at det også går ann å snakke om ting man ikke er uenig om

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  21:41:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er ingen som sier at det f.eks. ikke er lov og møtes over et stykke pizza eller liknende etter OHS f.eks. på lørdag. Det som er litt leit er at kostymehopninga har det med å gå ganske sent, og det kanskje er mange som vil ha den med seg. På søndagen er kanskje flere på vei hjemover.. På fredagen er dressuren sent. Men det kunne jo vært en ide Om man finner noe man har råd til å ofre..

Har jo truffet endel folk, men det er alltid morsomt å møte flere av folka her live.

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.