hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Endelig framskritt....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Endelig framskritt....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  14:47:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Har jo tidligere skrevet om min kjære som er "hysterisk" for vannbøtte/vannslange...

I dag mannet jeg meg opp til å ta en vaskeøkt med han. Har ikke vaskespilt, men jeg har lang vannslange og har nå investert i "et dusj-hode" i stede for en vanlige.

Laget en mikroskopisk "havn" nede der han går, og satt han inn der. først var det veldig skummelt å i det hele tatt være på et SÅ lite område.. Men det gikk seg til. Når jeg satt på vannet(slangen lå på utsiden av gjerde) så ville han grave seg ut fra dette forferdelige livet..
Men etter en god stund(når jeg hadde finne frem et par brødskalker som jeg delte opp) så gikk det litt bedre. Kikket litt nysgjerrig på slangen og det som kom ut, og hadde det i grunn ganske greit. Jeg reiste meg opp med slanget i hånda og ble stående ca 1 m fra han, og håpet håpet håpet at han skulle være tøff nok til å leke med vannet etterhvert. Må jo se litt spennende ut når det kommer mange tynne stråler ut av en sak!?

Heldigvis begynte han å leke med vannet, og det var ganske godt.. Han dusja nesten hele hode sitt av egen fri vilje! Jeg stod nemlig med hånden og slangen i samme stilling lenge... Med ørene godt plantet fremover kikket han på meg, og "sa" dette er jo ikke SÅ ille...

Når han var så opptatt med å leke sprutet det faktisk litt bort på benet hans også, og det brydde vi oss ikke stort om gitt.. Jeg tok til og med å spylte forsiktig mot han-uten full ståhei!
Så var det tid for litt mer brød, og dagens lunsj! velfortjent til tusen!!

Herregud! Jeg er så fornøyd!!

*Camilla*

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  14:50:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hyggelig å høre, gratulerer
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  17:21:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Artig å høre! Gratulerer med vel gjennomført treningsøkt!

Mvh Line
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.