hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - IRRELEVANT "PJATT"!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 IRRELEVANT "PJATT"!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

xxxx

Skrevet - 07/12/2004 :  14:34:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
I mine øyne er det til tider mye bullshit her, som så mange andre steder..
Men som jeg har skrevet før er det "flisspikkeri" for noen, mens for andre er det en viktig detalj å henge seg opp i og konfrontere andre med.

Så lenge vi er så forskjellige (også mht. til alder), tolker vi ting forskjellig også, derfor vil det vel alltid bli sån...
Mye overser jeg, andre ting prøver jeg å klargjøre slik at det ikke blir misoppfattet om det har vært jeg som har blitt "utsatt".

Synes vi er seriøse utfra hva vi prøver å svare på.
Noen tråder er mer alvorlige enn andre.
Er det en mindre "høytidlig" tråd, pleier vi da å ha en mer "munter" tone synes nå jeg ihvertfall.
Men som nevnt før; vi tolker saker forskjellig, også humor...
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  15:45:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det er en tendens til å bli krangling i de fleste tråder jeg.

Som sagt, hvorfor ikke bare melde ifra til Hestemarked?

JEG personlig opplever ihvertfall ikke dette forummet som spesielt "hjemmekoselig" og hyggelig da man stadig blir møtt med skarp krittik og "drittslenging".

(Jeg er her hver dag forde men.. ikke spør meg hvorfor :P mangel på hobbyer sikkert)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  17:54:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
En Off-topic-forum hadde vært flott. Likevel om det, på off-topic, pleier å bli omtrent bare svada, tull og tøys..

En annen ting er at det er ikke mye "pjatt" på dette forumet forhold til på andre forum!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  17:58:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
er veldig enig i at det er mye irrelevant liker/liker ikke jeg har 100% rett her inne.. men i tillegg er det mange her som er utrolig kunnskapsrike og deler det med resten av oss:) Jeg personlig har gåt grundig lei barfotdebatten.. det har visst ingen ende (tror de har begynt 30 barfot debatten på et år nå.. iallefall mange), og dessverre er det lite nytt som kommer fram.
Jeg skal ikke påstå at jeg alltid er flink pike og bare skriver saklige innlegg, mne jeg prøver iallefall så got jeg kan å kun legge meg borti saker hvor jeg har noe nyttig og si og en viss kunnskap. evt debatter som provserer meg!
På hestemarked kryr det av småbarn og fjortisser (sorry, den støter kanskje enkelte men må få fram et poeng) og med så mange som det er av dem i gruppen 10-16 er det ikke rart at det blir en del usaklige og "tomme" debatter/innlegg. Folk utaler seg litt for ofte om ting de ikke har peil på.
men på den andre siden, jeg ser på det som positivt at folk får uitfolde seg fritt og at ikke sensuren er så streng. Men man kan godt stenge av for nye barfotdebatter spør du meg...møkk lei rett og slett.. sorry hvis noen nå finner dette innlegget usaklig.. men dog.....

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

troypija

» VIP

Skrevet - 09/12/2004 :  11:57:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er også enig!
Jeg prøvde å laget et emne som handlet om trening av føll,men det ente opp med at det handlet om å slå eller ikke slå hester.
Jeg måtte til slutt lage et nytt emne:
Trening av føll 2.
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 09/12/2004 :  18:23:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
helt ærligt, så var det irrelevant pjatt jeg forventet da jeg åpnet kategorien Diverse...så, Pjatt og Diverse = det samme, etter min mening... Gå til toppen av siden

troypija

» VIP

Skrevet - 17/12/2004 :  11:31:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok
Hvis det er som du sier skal jeg ivertfall begynne å legge inn innleggene mine andre steder!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.