hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Problemer med å få lagt inn bilder..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Problemer med å få lagt inn bilder..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/12/2004 :  23:34:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg får ikke lagt inn bilder i det hele tatt lenger, jeg får bare meldingen "Out of diskspace!". Jeg har nå slettet -mye- av galleriet mitt, og jeg vet jeg f.eks. har mindre bilder nå enn andre jeg kjenner som får lagt inn.. Har vært sånn i lange tider nå..
Noen som vet hva feilen kan være?

Lucinda:

Norway

Skrevet - 02/12/2004 :  23:55:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har det samme problemet. Ein tanke som har slått meg er om hestemarked kan ha lagt inn ein slags boikott. Det skjedde nemleg den dagen med alt MMS styret. Eg forsøkte å få lagt inn eit blankt bilde men det gjekk ikkje. Ser jo att mange andre får lagt inn bilde så. Orker ikkje ta kontakt med hestemarked for det har eg prøvd før uten hell.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 02/12/2004 :  23:56:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ein ting til Formosissima. Var ikkje du med i redaksjonen til hestemarked før????
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  00:09:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er/var - vet ikke helt jeg. :-P
Skrev et par saker, men det var mye tull. Så gikk jeg tom for ting å skrive om, men om jeg finner noe, så sender jeg alltids inn. Men jeg har ingenting med noe annet enn artikler å gjøre.

Det var det der jeg lurte på også.. Anngående boikott. Men gud, det går vel ikke an å være så hevngjerrig? Synes dog det er merkelig at folk som var med i "striden" ikke får lagt inn nye bilder :-s
Surt, iom. at jeg vil putte inn bilder av Sunnanvindur, hesten jeg og en venninde skal ha på for.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  00:12:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ja, eg og tenker det går ikkje ann, men litt rart, ja det er det.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  01:00:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har igrunn ikke testet selv, men ser man på oversikten over siste innlagte bilder på VIPene ser det ikke ut til at dette er et generelt problem. Ser absolutt ut til at veldig mange får lastet ned, og har fått dette igrunn hver dag de siste månedene etter hva jeg kjenner til. Var ikke aktiv et par dager i månedskiftet oktober/november vel og merke.

Hva mer skjer enn at det ikke funker? Heter bildene det samme som tidligere bilder hat hett? Bytt navn.. Bildene ligger i "backloggen".

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  10:29:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Når eg prøver å laste opp eit bilde kjem meldingen: Out of diskspace. Dette sjølv med nytt navn på bilde.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  10:30:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Samme skjer hos meg, nytt navn - til og med nytt bilde.. Funker ikke. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  11:47:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg får enda ikke til :-( Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  12:37:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Testet for morroskyld her. Lastet ned et bilde jeg alt hadde liggende på nytt, med nytt navn. Fungerte som det alltid har gjort. Bildet ble lastet ned, og ingen feilmelding dukket opp.

Kan bildet dere laster ned være for stort (vet folk kan ha problemer om bildet er alt for stort)? Er det i jpeg-format (jeg testet å laste ned gif en gang, og det gikk ikke)?

Som sagt.. Andre laster ned i hytt og pine, så ser ikke ut til at dette er et generelt problem. Og da bør det være deres bilder det sannsynligvis er noe galt med. Men likevel viktig å finne ut hva ved deres bilder som gjør at man ikke får lastet dem ned.

Test å laste ned et bilde som dere alt har liggende ute, og gi bildet et navn som aldri har blitt brukt før. Det burde gå bra.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  12:56:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Jpeg-format bilde med nytt namn på 210 kb. Har lasta opp det samme tidlegare. Går ikkje, det står Out of diskspace! Det kommer opp uansett kor stor eller lite bilde, nytt eller gamalt namn. Har berre prøvd med jpeg-format.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 04/12/2004 :  13:36:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ikke noe problem her heller.
Nå vet jeg ikke helt hvordan det hele virker men siden Robert skrev at han hadde kjøpt "servere" og ikke "server" i den debatten om selging av bilder så kan det jo være at vipene ligger fordelt på mer enn en server, og at serveren der noen av vipene ligger er full!?
(ok, det var en dårlig gjetting, men jeg hadde ingen annen ide)

Om man får feilmeldinger/problemer som kan virke å være relatert til hestemarkeds utstyr vil jeg anta at de setter pris på om man sier ifra!! At de kanskje selv skulle vært litt flinkere til å gi feedback når de får mail får så være. Fikser de problemet er jo det viktigere enn at vi får til svar at de har fikset det.

Guro
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  19:47:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Spoff; Det er ikke noe galt med mine bilder, de er lastet ned helt uten problemer på en annen persons VIP - jeg har simpelthen (med tillatelse!) lagret disse bildene, for så å laste dem opp på min egen.
Det funker ikke å laste opp gamle bilder heller.

Men jeg vet når de første klagene kom anngående akkurat dette problemet; det var rett etter denne krangelen.
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  20:23:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Nei, noko gale/feil med bildene er det ikkje. Tenkte eg skulle teste litt så eg lagde ein ny vip. Og jo, der gjekk det jo heilt fint å laste opp akkurat samme bilde som eg har prøvd å late opp på min gamle vip.

Eg oppdagde dette problemet første gang den 22.11. Den dagen hestemarked lagde det MMS systemet, for da sletta eg alle bildene fra vipen og ville derfor legge inn eit blankt bilde av meg sjølv og hesten. Men det gjekk ikkje.

Og går fortsatt ikkje.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  23:45:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg sliter med å få lagt inn bilder idag...
Det tar dritlang tid, åsså kommer denne mld opp:

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/vipupload.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

Hva betyr det da?? Er lissom ikke helt dataekspert heller....

-anette-

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/12/2004 :  23:54:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Fant ut av mitt eget problem jeg...hehe.. Bildene mine var altfor store til å lastes opp. Sånn ca 8 mb lissom. Stakkars hestemarked..:)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.