hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjerning av VIP-bilde.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Fjerning av VIP-bilde.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2004 :  19:24:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Er det bare hos meg dette ikke går an, eller er det hos alle?
Dette er egentlig et tema jeg kunne tatt opp for lengesiden, men siden jeg har ligget på den late siden, har jeg ikke kommet så langt. Jeg la ut bilde av meg på siden her, og valgte et "Meg selv-bilde" og et "Yndlingshesten min-bilde". Jeg fant så ut at jeg ikke ville ha de bildene der lengre, så jeg sletta dem fra galleriet. Allikevel ligger de å skinner så "pent" under "Mine bilder" på profilen min. Trykker man på dem får man bare opp "Finner ikke bildet", men poenget mitt er at de ligger på forsiden av vipen min. Har prøvd å gå inn på "Velg Vip-bilde av meg selv" og "Velg Vip-hestebilde", men det funker ikke. Hvordan kan jeg få vekk bildene?

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/11/2004 :  19:59:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har det samme problemet. Ser det er nokon som har lastet opp eit blank/kvitt bilde for så å velge dette som meg selv bilde. Har tenkt å gjere dette sjølv.

Ellers må man vel ta kontakt med redaksjonen, men det kan kanskje vere lettare sagt enn gjort å få dem til å ordne det????

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/11/2004 :  20:12:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Prøvde å laste opp blankt bilde no men fekk berre meldinga "out of diskspace" Tydeleg nokon har vore og innskrenka her, eller ett eller anna. Tviler på at det er mindre diskplass her no enn i går. Det er då nokon som har sletta bildene sine. Meg blant anna.

Redigert av - Lucinda: den 23/11/2004 20:14:40 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2004 :  21:31:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Dette er rett og slett en liten bugg. Du får ikke slettet bildet av "meg selv", men du kan bytte det. Du kan laste opp et annet bilde (f.eks. et som er helt hvitt og på den måten "ingenting"), og erstatte dette.

Jeg har ikke noe med VIPen å gjøre, men man er klar over problemet. Sikkert en simpel sak å fikse, men som har vært litt nedprioritert.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 23/11/2004 21:37:38 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2004 :  22:56:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Se der var jeg blitt hvit gitt.. :P Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.