hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dårlige greier :(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Dårlige greier :(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 18/11/2004 :  15:39:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betalte for et kurs hos ei som ga rideundervisning på fritiden sin. Trodde det var privatimer siden det var så dyrt og trodde det var dressur. Men fant ut første timen at jeg verken var alene eller kom til å drive med annet enn sprang. Etter et par timer hos henne, fant jeg ut at jeg ikke ville ri hos henne mer, både fordi jeg følte at jeg ikke lærte noe som helst og fordi det passet så dårlig den ene dagen hun hadde ledig time for meg. Så jeg ringer og sier til henne at jeg ikke kan ri hos henne mer og siden jeg hadde forhåndsbetalt håpet jeg at jeg kunne få tilbake for de timene jeg ikke har hatt. Det ble en pen sum hun fikk av meg og som student kan jeg ikke bruke all verden med penger. Hun sa hun skulle ringe meg opp igjen. Dette gjorde hun aldri, og siden har jeg ringt flere ganger og ikke har hun tatt telefonen.

Opal

» VIP

Skrevet - 18/11/2004 :  15:48:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan kom du i kontakt med henne? Via annonse eller gjennom bekjente? Du hadde forventninger om hvordan rideundervisningen skulle være basert på informasjon du har fått et steds fra...?
Du betalte for en "tjeneste" som ikke var hva du trodde den skulle være/var blitt forespeilet skulle være og jeg synes jo du gjør riktig ved å avslutte "forholdet" og kreve resterende penger refundert.

Du sa fra på en ryddig og ordentlig måte at undervisningen ikke var slik du var blitt forespeilet?

Folk som skylder noen penger har veldig lett for å glemme...

Ta kontakt igjen og minn henne på at du har penger uteståenede..
Gå til toppen av siden

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 18/11/2004 :  15:53:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk kontakt med henne via en bekjent som sa at hun ga dressurundervisning og gjorde dette på privattimer. Jeg rakk aldri si mer enn at jeg ikke var fornøyd og kunne heller ikke ri den dagen lengre. Det var da hun sa hun skulel ringe meg opp igjen. Noe som aldri har skjedd og hvorfor tar hun plutselig ikke telefonen lengre syntes jeg er rart. Har ringt hver dag nå. Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 18/11/2004 :  15:59:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun synes sikkert det er en ubehagelig situsjon hun også.
Har du mulighet til å møte opp personlig? Eller ringe fra en annen telefon som hun ikke forbinder med deg? Hadde ikke gitt meg om jeg var deg! Hun er vel inneforstått med at du ønsker pengene tilbake?
Stå på!!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.