hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - På godfot med hesten.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 På godfot med hesten.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

nationalgame

Skrevet - 09/11/2004 :  18:48:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei allesammen. Kan noen hjelpe meg her litt????
Jeg er på jakt etter en bok som heter "På godfot med hesten"
Er det noen som har denne boken?? I nesten alle bøker så er det et ISBN nummer. Er det noen som kan gi meg dette nummeret ???

Guro
» VIP

Skrevet - 09/11/2004 :  19:08:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jf med en annen tråd her på forumet (som omhandler barfot, men jeg orker ikke leite tak i den nå) så er den boka du prater om "litt utgått på dato", så jeg foreslår at du prøver et velassortert bibliotek.

Men det kan jo være at Dagros har boken (siden hun har lest den) og kan hjelpe deg, selvom ikke jeg kan ;)

Guro
Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 09/11/2004 :  19:13:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for tipset. Denne boken er faktisk gått ut av produksjon. Og det er veldig synd. Norsk hovslager forening anbefaler denne boken på det sterkeste :( Kommer ikke til å gi meg før jeg har den.. HEHE Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 09/11/2004 :  19:35:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Du kan jo legge ut annonnse på kjøp/salg på hestemarked.no også da

Lykke til iallfall!!

Guro
Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 09/11/2004 :  19:58:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja bare jeg får tak i det ISBN nr. Pratet med en kar på inter bok her hvor jeg bor, og han skulle få tak i boken bare jeg fikk tak i det nummeret. Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 09/11/2004 :  20:00:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja bare jeg får tak i det ISBN nr. Pratet med en kar på inter bok her hvor jeg bor, og han skulle få tak i boken bare jeg fikk tak i det nummeret. Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 09/11/2004 :  21:28:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lånte denne på biblioteket og synes den var vveldig dårlig Det stod lite om viktige hovlidelser og beslag. At denne boken skal ha blitt brukt i utdannelsen av oveslagere er skummelt synes nå jeg! Så jeg ville heller anbefalt deg å lese en annen bok. Jeg lånte en annen bok også, jeg er ikke helt sikker på tittel, men tror det var Sko og beslag. Egentlig bare et hefte.

Finn deg en annen bok mener nå jeg :) Denne er greit å lese, men jeg synes den var utrolig dårlig i grunn.
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2004 :  21:53:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har denne boken et eller sted hjemme, skal prøve å huske å finne ISBN-nr til i morgen. Vil heller ikke anbefale denne boka. Det står jo en del bra der, men det er tatt veldig lett på de fleste tamaer. Og i følge hovslageren jeg har snakka med så er den ikke helt "up to date" lenger.
Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 10/11/2004 :  22:00:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm hører dere sier den er dårlig. Men har dere noen andre bøker å anbefale da????? Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2004 :  08:09:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Morn!
Den er verdt å lese, bare man er klar over at ikke riktig alt er helt likt med dagens praksis. Det heftet Irriducibili nevner har jeg bladd litt i, og det såg bra ut. men hva det heter? husker ikke helt

På go'fot med hesten ISBN 82-585-0719-2
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.