hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen vil gi bort hesten min....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Noen vil gi bort hesten min....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Opal

» VIP

Skrevet - 07/11/2004 :  12:12:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Surfet som vanlig innom finn.no og fant brått bilde av MIN hest med overskrift at den skulle gis bort.. Riktignok hadde hun fått et annet navn (som ingen fullblods i Norge er reg med, men alikevel...) Synes dette var ubehagelig og måtte legge inn kontra annonse ettersom det er UMULIG å komme i kontakt med finn.no i helga...
Noen har altså henta bilde på VIP-en min og brukt det uten mitt samtykke... . Dårlig humor synes nå jeg.....

http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4818273&sid=885321099246404&pos=11&rub=45&simple=true

Anne som ikke vil gi bort hesten sin....

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/11/2004 :  12:40:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har du forsøkt å kontakte "selgeren"? Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 07/11/2004 :  13:27:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg så også denne ann. og synes det virket noe snodig..Er det en dårlig spøk eller ligger noe annet bak....

Har hesten din klaus for boksdører og er forkjøla btw..?
Er dette folk som kjenner til hesten din eller er bare tekst/bilde helt tilfeldig?
Om det liksom skulle være en "morsom" greie, har de en forskrudd sans for humor.

Personlig ville jeg ha saksøkt vedkommende omgående!!
Dokumentforfalskning osv. er ikke noe å kimse av..
Tror heller ikke dette er ei ungjente som tok bilde ditt bare for den lignet på hesten hennes og den skulle gis bort....eller...

(På finn.no betaler man enten via kredittkort eller tlf.nr, så det er ikke særlig vansklig uansett å finne ut hvem dette er, om ikke det som står der stemmer.)

Redigert av - xxxx den 07/11/2004 14:06:38 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2004 :  15:39:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ser nå at annonsen er slettet, men bildet og beskrivelsen ligger fortsatt ute. Sjuke greier.. Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 07/11/2004 :  19:05:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Skikkelig ekkelt!!! Også en fullblods da! Ikke akkurat noe du gir bort liksom..... Huff! Jeg ville tatt kontakt med denne personen og fått oppklart hva d var som hadde klikka i d hodet!! Kanskje også saksøkt....
Håper du får oppklart i dette, og LYKKE TIL!!!:)

-Inga-

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 07/11/2004 :  19:07:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fått tilbakemelding fra Finn.no at de har bedt om tilbakemelding fra vedkommende som har lagt inn annonsen. Sendte også mail selv, men fant ingen reg tlf på noen med det navnet på det poststedet...

Opaen er verken snørrete eller redd boksdører...

Igrunnen bare mine nærmeste som vet at jeg har hest..(og ikke mye tid til å pleie gamle venner langt mindre få seg nye verken venner eller uvenner når man er hesteeier...) så jeg har null peil på hvem som har funnet på dette.. Tenkte jo umiddelbart at det var noen som hadde lånt bildet i mangel på et eget, men ...
Hele annonsen høres jo rimelig rar ut uansett.... Blir jo en dyr hobby etterhvert hvis man skal gjøre dette til en dagligdags greie...
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 07/11/2004 :  19:22:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
SYKT spør du meg........
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2004 :  20:11:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så ikke akkurat ut som en seriøs annonse.. Men ja, syke greier! Det bør iallefall oppfølges skikkelig!!
Hege Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 08/11/2004 :  11:32:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Skikkelig kjipt. Jeg skjønner ikke helt moroa med å gjøre sånt jeg da..
(og det virker det jo ikke som noen andre her gjør heller!!)
Får håpe finn.no får tak i dem, om ikke du gjør det. Kjekt å vite hvem det var iallfall!!

Guro
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2004 :  21:52:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg la inn en gratis annonse på finn en gang. De trenger man ikke betale noe for, så da har de kanskje ikke noe registrert på denne personen?
Da er det kanskje mulig å bruke fake navn og tlf.nr osv??

skikkelig teit gjort, og som de andre sier her sinnsykt dårlig spøk

Redigert fordi jeg tydeligvis ikke klarer å skrive i dag heller

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 08/11/2004 21:54:53 Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 08/11/2004 :  23:52:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesteannonsene er ikke gratis, de koster 25 kr. Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2004 :  07:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jepp, men hvis du vil gi bort ting gratis så koster de ikke noe. Du kan hake av skal gis bort :)
Altså, hvis en hest skal gis bort gratis. Koster ikke annonsen noe. Det er uavhengig av hva som gis bort. Jeg ga bort en for liten ridebukse f.eks.
Når du haker av i gis bort kan du skrive hva som helst og da skal de ikke ha noe penger for det. du kunne også velge underkategori som f.eks hest + legge inn bilde. Så det er nok dette som er gjort i dette tilfellet.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Anette&Tyra

Skrevet - 09/11/2004 :  23:22:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var nå skrevet på en sånn måte att det virket som om det var barn som hadde skrevet det...

Gå til toppen av siden

~*Solrun*~

» VIP

Skrevet - 14/11/2004 :  22:31:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
æ så åzzå dein!! æ bleij litt sur når nån sir at dæm ska j bort en hæst såm dæm ikkje aaaane kæm e
æ kjeinnte ijænn bilde du bruke så trudde æ d va du såm va dn såm prøvvde å j ho/hn bort
æ hadde blidd shikkeli førrtvilt!!
prøv å kontakkt dn såm sku j ho bort!!
**lykke tell!!**
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  10:23:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Vær så snill! Kan dere ikke prøve å skrive bokmål eller nynorsk. Er så vanskelig å lese trøndersk og andre dialekter Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.