hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det med meg som er så skremmende? ;-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hva er det med meg som er så skremmende? ;-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Guro
» VIP

Skrevet - 16/11/2004 :  09:35:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Lykke til Formosissima
Skal "holde tummarna" så godt jeg kan

Guro
Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 24/11/2004 :  15:21:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Jeg har motsatt problem... Jeg prøver å få forrytter til ponnien min fordi jeg er for stor til å ri han selv. Jeg har lagt ut annonser mange steder men får ikke noen svar... Jeg skal heller ikke ha noe betaling eller noe, kravet er bare at rytteren må være liten og kunne litt...

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/11/2004 :  17:43:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Gurimalla. Nå gir jeg opp.
Skulle prøve en hest som hørtes super ut nå rett over helgen; jeg fikk ri dressur og tur som jeg ville, ridehall og liten stall - ikke så avskrekkende langt fra Oslo heller. Så får jeg en SMS som forteller meg at en jente i stallen har prøvd hesten, og hun er "sååå flink - og jeg (eieren) er sååå heldig som har fått henne". (Fra voksen person). Så avtalen ble selvfølgelig avlyst :-/

Nå er jeg lei. Folk klager på merkelige folk som vil bli fôrryttere - jeg møter bare de merkelige folkene som vil ha fôrrytter :-(
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2004 :  18:35:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei Formosissima! Er det du som har vært å prøvd Tigull?
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/11/2004 :  18:39:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tigull? Nei, det har jeg ikke :-) Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2004 :  22:30:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Formosissima: Fikk du den personlige meldingen jeg sendte deg?
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/11/2004 :  23:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jepp, men hun hadde fôrrytter på mandager. Fikk maange svar, skulle egentlig prøve 4 hester - men så fikk jeg et tilbud i dag som jeg ikke kunne si nei til, selv om det kun gjelder en kort periode. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.