hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det med meg som er så skremmende? ;-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hva er det med meg som er så skremmende? ;-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Raggis

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2004 :  00:55:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRaggis  Svar med kopi av melding
Også bare en bitteliiiiten ting til.. hihi. Et spørsmål faktisk!

Ville du hatt en forrytter som red hesten DRITBRA, og som ikke kunne betale noenting, eller ville du hatt en som red hesten dårlig (les: dro i munnen, løp der man ikke løper på tur osv) men som betalte 700 kr for en dag i uken!?

Tjoho! Jeg hadde ikke klart å sove om natta hvis jeg visste at den personen hadde ansvaret for min hest, selv om kontoen min hadde vært glad! Eller hva?
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2004 :  08:18:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takktakk! Jeg reiste faktisk til Nordtvet i dag, men huttetu for noe styr - gikk meg totalt bort der også :-P
De trodde ikke det var noen ledige hester der, men rideskolen så generelt veldig hygglig ut.
Zippo var nydelig :-D

Opprinnelig postet av Formosissima

Zippo ja.. Søt han *savner han*

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 03/11/2004 :  08:58:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he....hørtes ut på tidligere innlegg som om jeg var minst åtti år....he he er ikke så gammel da...
Men er enig, ville heller hatt en flink forrytter som ikke betalte, enn å bekymre meg over en uerfaren som betalte. Har faktisk hatt en slik annonse her inne om at jeg ønsket forrytter til hesten min, kun tur, og ingen betaling. Men jeg trakk den, er ikke veldig mange erfarne ryttere som bare har lyst til å ri på tur.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/11/2004 :  09:27:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har lyst til å ri på tur, men ikke kun tur ;-) Hehe. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  11:21:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Blergh. Nå gir jeg veldig snart opp.
Enten er jeg for gammel, ellers så er jeg for ung. Om ikke det, så er jeg for kravstor iht. at jeg ikke er villig til å betale 800 -> for å kun ri på tur en eller to dager. Ellers så får jeg henvendelser hvor det ligger alt for mye ansvar, f.eks. innridning av unghester, vidrebringing av dem o.l., - eller tilbud om å trene opp hester for 1200,- pr. mnd.
Hvis alt klaffer mht. eier og hest, så blir "prosjekt fôrrytter" avlyst, og hestene skal ut på helfôr i stedet.

OK, jeg vet jeg syter nå. Men er det virkelig ingen i Oslo/Omegn som har en snill hest som trenger turridning og litt lett baneridning for moroskyld? :-s
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 15/11/2004 :  17:56:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble det ikke noe av med den islandshesten likevel?
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  18:00:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nei, Hatla var den hesten med "prosjekt fôrrytter" som i stedet muligens skal ut på helfôr - eller ikke ha fôrrytter i det heletatt. Veldig synd, for jeg trivdes kjempegodt med hest, eier og stall :-s Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 15/11/2004 :  18:02:13  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Det er lurt å prøve rundt oslo også, f.eks på romerike.. (lørenskog er en kommunne med masse hester i, og tar 10-15 min fra oslo sentrum med bil) Prøv å gå rundt på noen staller og spør deg rundt -det er ikke alle som henger opp lapper eller setter inn annonse på nettet\avisen. Er også veldig enig med vignir, og hvis jeg hadde trengt forrytter, så ville jeg absolutt vurdert deg!
[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  18:14:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg prøver som best det er rundt Oslo også. Hatla står bl.a. på Nordre Hauger Gård på Finstadjordet.
"Problemet" er at jeg er helt avhengig av kollektiv transport siden jeg hverken har bil eller noen til å kjøre meg. Har også vært å hengt opp lapper samt sendt mailer til alle større staller for å sjekke om noen trenger.
Svarer på drøssevis av annonser, men det er ikke alle som svarer tilbake..
:-s
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  18:28:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Stod en ny annonse som var i Oslo nå, men den har du vel sett allerede :) Tror det stod sentralt i Oslo også jeg.
Er ikke så greit å finne gratis! Det skal jeg si meg enig i. Her om dagen så jeg en annonse hvor noen krevde penger for skrittetur. Hesten kunne ikke ries i noen annen gangart pga ett eller anna..

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  18:31:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hehe, jeg mener ikke at det skal være gratis - bare at jeg vil ha igjen noe for de pengene jeg faktisk betaler, og det synes jeg ikke at jeg gjør om jeg betaler 800 i måneden for en gang pr. uke og det kun dreier seg om rolige turer (...fordi eieren ikke gidder selv..). :-) Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  21:44:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Skjønner hva du mener da ja :)
Er liksom ikke gøy å betale når du ikke får noe ut av ridningen. At du ikke får utviklet deg som rytter på en måte.
Synes det er vel drøyt å ta penger for skritteturer. Egentlig det å ta masse penger for turer i det hele tatt.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  22:01:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skal prøve en 5-årig islandshoppe på Onsdag :-D Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  22:27:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Så gøy! :) Hvor står den da? Må du betale mye evt.? Må få høre hvordan det gikk da :D

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  22:43:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Den står på Stall Nordtvet i Groruddalen. Bussen dit, som tar 28 minutter går rett forbi gaten min ;-)
Det koster 105 pr. gang, og da får jeg ri på bane - og hun trenger fôrrytter 1 1/2 gang pr. uke - dvs. hver mandag og annenhver torsdag.

Skal skrike ut på Onsdag :-D
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.