hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Får nesten ingen svar!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Får nesten ingen svar!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2004 :  13:47:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Så at noen hadde skrevet en lignede melding og fått mange gode svar så prøver jeg også. Har lagt ut en annonse på hestemarked om at jeg ønsker hest på for. Ja.. les den og kommenter den..:P

Jeg er en jente på som ønsker å bli forrytter/hestepasser evnt. billig halvfor. Jeg har ridd i seks år. Noen år på rideskole, men i det siste har jeg ridd på privathester med instruksjon i sprang og dressur.
Liker hester som er litt spreke og fremover når man rir, men det er jo også bare bra med litt forandring! Det må være en hest og ikke ponni for jeg er for stor for sistnevnte..:(
Jeg liker sprang, dressur og å ri på tur veldig godt. i sprang hopper jeg opptil 1 meter, men vil gjerne lære mer! I dressur rir jeg LB-nivå og kan noen øvelser til middels (galoppbytte, versader, traver.
Jeg rir også litt gymkhana og feltritt. Har hatt feltrittstreninger. Hesten må stå i skedsmo eller nærheten av lillestrøm!
Er også interessert i å bli hestepasser for konkurranserytter!
Ønsker å ri billigere ved å pusse saltøy f.eks 2 ganger i måneden eller lignende!
Ikke nøl med å ta kontakt for prøveridning!

<3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/10/2004 :  14:32:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Prøv med å skrive litt mer kort og konsist?
Hva, hvordan, hvorfor, hvilke, når og hvor er fine ledetråder. Alder er også fint å ta med.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2004 :  16:43:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Var innom forumet og så annonsen din på "100 siste". Det i seg selv, gir vel svar på hvorfor du ikke har fått svar enda. Tålmodighet er en dyd :) Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 26/10/2004 :  20:27:12  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Hei.

Legg ut annonsen din flere steder. Da er det fler som leser det, og det er alltid bra! Legg ut gjerne flere og forskjellige, men selvfølgelig med samme navn. Noen sider du kan legge ut på:

http://www.dyrenett.no/no/hest
http://www.hest.no

Prøv også forskjellige blader. (Nå mener jeg ikke Wendy..)
Et annet tips jeg har, er at du reiser rundt på forskjellige gårder og spør rundt. Hvis det kun er en person der, si at du er på jakt etter en hest du kan være hestepasser eller fôrrytter for, og spør om hun\han kan si dette videre til de andre. Legg gjerne igjen telefon nummer og navn. Si også rundt til venner og kjente, kanskje de har en bekjent med hest og lite tid?
Du må være obs på at det ikke er mange som ikke tar betalt for å ha fôrrytter. Høres kanskje litt rart ut, men husk så mange utgifter som går med når du har hest.
Jeg synes informasjonen din var grei, men for at du kan sammenligne det med noe, har jeg skrivd om informasjonen din litt, og kutta ut noe, så du kan jo se på den.

(Overskrift) Ønsker å bli fôrrytter\hestepasser i nærheten av Skedsmo

Hei! Jeg er ei jente på ….. år(alder er viktig!!!)
Jeg ønsker å være hestepasser\fôrrytter evt Billig halvlfôr for en hest \ stor ponni. (helst hest, da jeg er ganske høy) (alle store ponnier klarer fint å bære en høy jente)Jeg har ridd til sammen 6 år, Noen år på rideskole, men i det siste har jeg ridd på privathester med instruksjon i sprang og dressur.
Jeg liker sprang, dressur og turridning veldig godt. I sprang hopper jeg inntil 1 meter, men jeg vil gjerne lære mer!
I dressur rir jeg LB-nivå og kan noen øvelser til middels (galoppbytte, versader, traver.)
Jeg rir også litt gymkhana og feltritt. (har hatt feltrittstreninger)
Hesten må stå i Skedsmo kommune eller i nærheten av Lillestrøm
Er også interresert i å bli hestepasser for en konkurranserytter.

Ikke nøl med å ta kontakt for prøveridning!

Husk å ha med åssen du kan kontaktes og når på dagen.
Håper dette hjelper deg på veien!
Lykke til!

Karen

Redigert av - karen&irpill den 26/10/2004 20:30:46 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2004 :  21:11:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Folk er også veldig opptatt av hvordan du behandler hesten ol utenom når du rir, så du kan kanskje nevne hva slags hestepasser erfaring du har. For å vise at du er ansvarlig med hestehold bør du nevne relevante ting, som "Har vært hestepasser i flere år og har erfaring fmed forskjellige hester" "Har hestevett, kan håndere forskjellige hester, behandle små-skader" "Tar gjerne i et tak hvis det trengs" "Kan ta meg av allslags stallarbeid mot å få ri" "Opptatt av hestens beste" ol, selvfølgelig bare hvis du mener det du skriver!
Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 27/10/2004 :  15:22:27  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Er enig med MissEva, du burde skrive åssen du er når du ferdes blant hester. Hvis du har vært hestepasser før, kan du også be den hesteeieren du var hestepaser før gi deg sånn referanser eller hva det heter. husker det ikke nå.. Men at de skriver åssen du har vært osv..

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.