hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Aloe Vera til det meste!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Aloe Vera til det meste!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2004 :  18:35:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Syntes aloe vera funker bra, har alltid det på solbrent hud, stikk og i sår (på meg). Har aloe vera plante hjemme så jeg bare river av noen blader (så det er 100%). Det funker bra og er spesielt lindrene på vepsestikk (vepsene digger meg, hehe). Så selv er jeg stor forbruker av aloe vera. Har også aloe vera 98% fra apoteket i stallen, har ikke brukt det så mye på hesten egentlig, har så mye andre salver :P

Dere snakker om aloe vera rundt øynene, så har et spørsmål til dem som har peiling på dette: Forponnien min renner kronisk fra øynene, har brukt øyedråper fra dyrlegen men det hjalp egentlig ikke. Det renner ikke så mye at det gjør noe, tørker det bare vekk for hver dag. Men kan jeg smøre huden under øynene med aloe vera? Spør fordi vi brukte våtservietter (som gjerne innehold noe såpe eller lignende) å tørke med en gang og da ble det verre, så er litt ektra forsiktig med å smøre noe i nærheten av øynene.

Off, synd du skulle være allergisk mot så mye, formosissma. Glad ikke jeg er allergisk, hadde glemt det hele tiden og dødd etterhvert.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/10/2004 :  18:56:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hehe, nå dør jeg ikke da (vet dog ikke hvordan jeg ville reagert på bedøvelse) - jeg får som regel "bare" sterk eksem, hodepine og av penicillin blir jeg syk. Smertestillende har den effekten at den ikke hjelper ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.