hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eget forum
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Eget forum
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2004 :  08:22:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg viser til diskusjonene på western forumet hvor vidt det ene innlegget var en annonse eller ei.

Kunne det ikke vært et eget forum for arrangementer som det. Arrangementer som er til for å øke interessen og som ikke koster noe o.l Det er kanskje slike ting folk ikke går innom på kjøp/salg siden for å se etter, men hvis de kommer over det tilfeldig så kan det være at de synes det høres gøy ut og får lyst til å bli med på det.
Bare et tips ja

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"

Guro
» VIP

Skrevet - 20/10/2004 :  12:15:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Det syns jeg var en god ide
Et slikt forum kan jo enkelt og greit inneholde informasjon om stevner, klinikker osv. som stortsett bare gagner oss alle :)
Vanlige anonnser hører jo fortsatt hjemme på kjøp/salg sidene og ikke på forumet!

Guro
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 20/10/2004 :  15:14:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Av det jeg har forstått er dette faktisk "på gang" og har vært det lenge, og aktuelt for enhver gren med egen side på sikt hvor det meste av info. skal stå samlet.
Redigert av - xxxx den 20/10/2004 15:15:40 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 20/10/2004 :  17:22:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Man klarer seg vel i grunnen med en kategori sånn i første omgang??
Det er vel ikke så mange som skal si så mye om så mange begivenheter (med trykk på alle så'ene foran her) at man har bruk for et forum for hver gren!??

Guro
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 20/10/2004 :  19:11:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke sikker på profilen enda ,men har forstått det slik hen at spørrepanel,generell info. om arrangemnter av mindre art, osv. skal inn på respektive grenside, også for å slippe så mye tekst i layouten på forsiden til HM.
Ideen er kjempebra synes jeg og da får man liksom en mer samlet info. for hver gren man selv har intresser i.

Men som sagt er dette ennå på et planleggingstadie etter hva jeg har skjønt.
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2004 :  20:31:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Så bra at dette allerede er under utvikling! Som jeg tenkte var det bare en samlet for alle greiner, men det kan jo bli mye å holde styr på. Kanskje veldig greit om det er en for hver gren da kan man bare gå inn på den man interesserer seg for og se hva som skjer
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2004 :  22:32:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Hva med å legge ut arrangementer ol på forsiden? Skjer jo ikke så mye der i øyeblikket! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.