hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hingsten Paridor? Dattera Oxhovds Victoria?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hingsten Paridor? Dattera Oxhovds Victoria?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2004 :  18:21:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Ej lurte på om nåken veit nåke om avlshingsten Paridor.?
Veit han kjem fra Danmark., men e i pink]Norge [/pink] no..

Veit nåken noke om merra Oxhovds Victoria..?
Ej kjøpte ho ifra Nordfjordeid. å veit nesten ingen ting om ho.. Bilde a ho kan sjåast på VIP`en min.: Oxhovd Victoria=o)

Ann Lajla..

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2004 :  23:16:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Paridor er en norskeid avlshingst som er mye brukt. Særlig tidligere. Vet ikke om han egentlig lever fremdeles, men brukes ikke i avl nå lengre tror jeg. Det er/var Cecilie Kilde som eier/eide han iallfall.

Sikkert andre som har mer og mer riktig info om Paridor.

Jeg kjenner flere som har avkom etter han.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 14/10/2004 23:17:48 Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/01/2005 :  20:06:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
hei, igjen..:P

Ej he prøvd å funne ut litt om Paridor, men ej finn ikje noke. Det er litt pussig at eg ikje finn noko noken plass..?

Ej hadde håpt å kome i kontakt med nokon som kjenne noken av desse hestane nokså godt..

Ann Lajla

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/01/2005 :  20:15:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Cecilie Kilde solgte Paridor for et par år siden. :-) Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 18/01/2005 :  22:24:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
En klassevenninne av meg fra hestelinja hadde en hoppe etter Paridor. Hoppen heter Higiena og kom fra Hamar eller litt utenfor der. Men selve Paridor vet jeg ikke så mye om. Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2005 :  16:48:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Åja, så an e i norge framleis? der va ei som sa at an e flytta te Danmark att, trudde ho..

Ka e VIP`en til ho fra Hamar da?

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 19/01/2005 :  20:25:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun som kjøpte henne bor på Gjøvik, og kjøpte hoppen fra rundt Hamardistriktet. Faren hennes sitter i Norsk Varmblods (regionen Oppland/Hedmark) og de avler selv på denne rasen.

Hun har ikke vip her.
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2005 :  15:57:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
OK.. Tusen takk for svara..

Ann Lajla

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Pitchie-Pelene

» VIP

Skrevet - 21/01/2005 :  23:12:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia! Jeg ville bare nevne at jeg kjenner 5 hester etter Paridor, og alle har mange likhetstrekk, de arver hodet ihvertfall, såvidt jeg vet. Synes de kan være litt heite også. Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg har jobbet på en stall i ett år hvor disse avkommene stod oppstallet.
Den ble brukt i avl i 2001, vet jeg..
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  18:46:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Åja.., hmm.. Ej he hørt at dei fleste e litt heite..:P hehe.. Men det e vell ingen a dei du kjenne som he VIP her ¨på hestemarked som du veit vel?
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Liwi

Skrevet - 26/01/2005 :  09:21:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har for meg at Cecilie red forholdsvis høye klasser i dressur med ham, men er ikke sikker på hvor høyt. Prix St Georg? Muligens høyere.

Ta kontakt med NV. Der kan de sikkert hjelpe deg med all tilgjengelig informasjon.
Gå til toppen av siden

annsta

Skrevet - 30/01/2005 :  19:14:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hej!
Jag har ett sto efter Paridor och söker nu efter någon bild på hingsten. Någon som vet var man kan vända sig för en bild på Parior?
Mvh
Ann-Charlotte
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  21:29:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
hehe... det er det eg også har prøvd å få tak i..

Kopi av melding:
Jag har ett sto efter Paridor

Ka "sto" betyr?? (regne me at det e ein hest, men e det hoppe eller hingst/vallak??)

Ann Lajla

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Liwi

Skrevet - 30/01/2005 :  21:56:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sto = hoppe

Forsøk å ta kontakt med noen fra NV. Er vel noen i styre og stell der som har benyttet Paridor en eller annen gang. Alf Ketil Andresen har i allefall hatt noen avkom. Ellers kan vel eier/ tidligere eier være et alternativ. Jeg har et bilde fra en gammel hingstekatalog ett eller annet sted - leter og leter... uten hell foreløpig.

www.norskvarmblod.no
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  23:35:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er ikke umulig at du finner noen som både har VIP, og hest (eller kjennskap til hest) etter Paridor, om du går inn på VIP-oversikten, og rett og slett søker på Paridor der.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2005 :  17:04:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
å takk, ej visste ikje at det var noke som hette "VIP-oversikten" hehe..
Ann Lajla

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.