hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har folk lov til å vise på vippene sine?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva har folk lov til å vise på vippene sine?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

samor

Norway

Skrevet - 07/10/2004 :  22:43:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesamor  Svar med kopi av melding
Hei

jeg fikk vite om en vip i dag(7/10-o4). da jikk jeg inn der og så... d var bilder av nakne menn å kvinner (eller kvinne da) utgrisa dass .... ja d var rett å slett ekkelt å se på.. å så klart man trenger jo ikke å se på da, men d bør være grenser på va man kan legge ut på vippene sine!
vipen er SIVSJURZEN bare gå inn der vis dere vil se bildene...

aleksander

Si Hei og vær glad

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2004 :  16:42:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Om du oppdager slike tilfeller trykker du på knappen: "Melde fra om upassende bilde til redaksjonen" også skriver du din begrunnelse der, så regner jeg med at det blir ganske fort slettet. Får håpe vi slipper flere slike episoder.. Gå til toppen av siden

samor

Norway

Skrevet - 08/10/2004 :  17:46:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesamor  Svar med kopi av melding
hei:)

va nætopp inne på vippen hennes å da så æ at heile vippen va slætta får håp at d ikke e fleire såm lægg inn sånne bilda her på hestemarked!

Mvh aleksander

Si Hei og vær glad

Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 08/10/2004 :  19:31:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her på hestemarked passer folk ganske bra på. Jeg har faktisk ikke sett denslags her, har heller ikke sett stygge innlegg. Faktisk overraskende bra når man tenker på hvor mange gale folk som legger igjen dritt på internett. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.