hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Highlandponni
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Highlandponni
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2004 :  13:32:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen som vet om det er noen ponnier av denne rasen i Norge???
Vil så gjerne ha en sånn!!! De er jo bare helskjønne!!! Har fått totalt dilla på de!!
Noen som kan hjelpe meg???

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Opal

» VIP

Skrevet - 07/10/2004 :  13:44:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjenner ikke til disse i Norge, men kanskje noen andre gjør?
I mens kan du jo kanske se på disse linkene:

http://www.highlandponysociety.com/
http://www.ansi.okstate.edu/breeds/horses/highland/
http://www.highlandponyenthusiasts.co.uk/
http://www.trailtrowhighlandponies.co.uk/

Anne
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2004 :  12:43:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Highlandponnier finnes ikke i Norge. Vet ikke om kanskje Danmark kan ha det..men så vidt jeg vet så er det bare i England jeg har sett de.
Så da blir det nok å importere,men det er jo dessverre litt dyrt da...
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2004 :  14:51:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Noen som har peiling på hvor mye sånn ca det koster å importere hester til Norge fra f. eks Danmark eller England?

Synes det er litt kjipt at ingen her i Norge har interessert seg for denne rasen. De er jo helt flotte barneponnier, som barna ikke vokser i fra

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2004 :  15:09:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Var inne på den ene siden og tittet litt på bilder. De er jo bare helt skjønne. :)
Men Nordlandshest og islandshest er jo også fine ponnier som unger ikke vokser fra da. Kanskje det er derfor ingen har importert slike til Norge.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2004 :  23:14:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Forskjellen på en Norlandshest/Islandshest er jo at de er kraftigere (mer fjording aktig) og jeg har kun hørt positivt om dem. Selv er jeg eier av en Norlandshest vallak på 15 år, som jeg fikk da han var 4 år gammel. Jeg kan ikke si jeg anbefaler enkelte individer av denne rasen til barn. Jeg kom flere dager gråtene hjem å ville slakte hesten enn jeg kom lykkelig hjem fra stallen. Men han har da blitt hos meg til tross for all kranglingen vi har hatt. Når vi ble enige hvem som var sjefen gikk det jo bra. Har jo hatt han i 11 år nå.
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2004 :  11:38:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
ja de kan jo være svært så stae :/
Men det er kanskje ikke lurt å kjøpe en fireåring til et barn da. Litt greiere å kjøpe en som er godt trent og litt eldre.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.