hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drektig tinker hoppe
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 drektig tinker hoppe
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  21:53:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Hei.
Istallen der hvor jeg har hesten min står det en drektig tinker hoppe. Jeg synes forferdlig synd på henne. Hun har en stor boks, men all flisen (det er minimalt) er helt gjennomtrukket med tiss. og det er helt overfylt med dritt. Det er bare noen som møkker 2-3 ganger i uken. Jeg og noen andre har sagt ifra til eieren, men det blir ikke bedre. Det er så lite flis at hun noen steder står på betongen. Hun er og så tynnere enn hun burde vært. vi pleier å kaste inn mer høy, men hva skal vi gjøre nå??? vi har prøvd nesten alt. Vi er bekymret for føllet...

Redigert av mix1 den 14/05/2003 15:07:07

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  22:06:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
kan dere ikke møkke litt ogsånt for ho oxo da? få stall eieren til og snakke med eieren om det, kanskje true med utkastelse? da pleier det og gå seg til..

mvh ronja&lady
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  23:06:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Problemet er også at det er stalleieren sin hest. Det er han som eier stallen sin, men det er ikke han som driver det aktivt. Han bor selv på gården, men han bryr seg ikke.. Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 27/02/2003 :  23:10:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anmeld det! (Du kan anmelde anonymt hvis du er redd for represalier)

Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2003 :  00:29:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gå til dyrevernet. Det er jo en sak for dem det!

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 28/02/2003 :  08:29:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Snakk med stalleier en gang til , og forklar at dere er bekymret for hesten. Si at det er flere som vurderer å runge dyrevernet hvis han ikke skjerper seg. Jeg vet at det er ubehagelig å ta opp slike ting , men prøv å si det til han allikevel. Ikke bli sint og rop og skrik . Snakk rolig og fornuftig. Lykke til :)

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden

lille my:)
» VIP

Skrevet - 19/06/2003 :  12:44:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
anmeld det til politiet, dyrevernet gjør ikke no likevel. nå de ikke gjør no med en stor ponny som, står i shettis boks og ikke blir måka for noen gang, får muggent høy å spise, så gjør de ikke no med dette heller... Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 19/06/2003 :  13:28:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det må anmeldes til politiet ja. For når en dyrevernsrelatert sak politianmeldes blir dyrevernet koblet inn og pålagt å se nærmere på saken. Hvis en sak tipses direkte til dyrevernet vil de vurdere saken etter skjønn før de i det hele tatt ser nærmere på den.

En anmeldelse direkte til dyrevernet vil med andre ord ikke nødvendigvis føre til at dyrevernet ser på/gjør noe med saken.

---------

~ Ida ~
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2003 :  14:07:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
den har fått føll nå
nye eiere oxo

tihi
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2003 :  15:22:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra da!!!
Hvilket kjønn ble føllet???
Står alt bra til??

Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2003 :  22:48:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
det ble en hingst...
Den er tydligvis blanding av knbstruper og tinker...

Den har det kjempe fint den leker og koser seg...

:)

tihi
Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2003 :  19:23:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
hva med og tilby deg å ta vare på hesten, ev stalljente gratis..
det pleier å hjelpe, da blir nok både hest og stalleier fornød,
og du har en letta samvitighet:-)
hadde jeg sett en hest hatt det vondt hadde hvertfall jeg gjort
det...

xxx

roses are red and ready for plucking. boys are over 16 and ready for F*****
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.