hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hmmm, her er det noe feil...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hmmm, her er det noe feil...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

xxxx

Skrevet - 18/09/2004 :  19:07:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg skal legge inn bilder i Galleriet, kommer denne beskjeden opp, men ingen bilder legger seg ut på vip,n og "Finner ingen vip" kommer frem om man går inn på "søk vip" fra medl siden. Noen andre her med samme problem? (Innloggingstiden har ikke gått ut)

Det står som følger:

Bildet er lagret!

Bildet er lagt til din presentasjon!

Gå til presentasjonen: http://www.hestemarked.no/vip/3545/

« Legge opp et bilde til

« Tilbake
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/09/2004 :  19:47:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har du komprimert bildene eller endret størrelsen på dem før du legger dem ut?

Jeg måtte gjøre det ellers fikk jeg ikke lagt ut bildene pga. at de var "for stor" for internettsia .. Funka med en gang jeg komprimerte (til websider) eller endra størrelsen (til web stor eller liten) på bildene.. Kan være ditt problem òg?

Therese
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 19/09/2004 :  00:46:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har prøvd, men bildestørrelsen er ikke problemet.
Tror kanskje jeg har funnet ut av det nå, det er noe rart med selve vipadr. min.Det står 2 forskjellige 4 siffrede tall på vipadr. og det stemmer jo ikke helt...

Får vel ringe Dag, om ingen andre har støtt på det samme.....
Ellers takk så langt!
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2004 :  01:00:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har det samme problemet, og tviler sterkt på at det er bildestørrelsen som er problemet, bildene jeg prøver å legge inn nå, er mye mindre enn noen av dem som er blitt lagt inn tidligere. jeg tror rett og slett det er hestemarked som har sitt jevnlige PMS anfall, siden det virker som ingen klarer å legge inn bilder (det er ikke kommet noen nye på vip-siden).

mvh tone kristin og lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 19/09/2004 :  02:21:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok, det var "beroligende"....Ser nå at det ikke er lagt ut noen nye bilder siden sist jeg sveipa innom nei.

Det er nok serveren til HM, ikke første gang den har kræsja på en eller annen måte her inne....

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det ihvertfall!

Redigert av - xxxx den 19/09/2004 02:26:07 Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2004 :  20:15:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Så deilig å se at det ikke var hos meg det var et problem :)
Er ny her så jeg har slitt sinnsykt med å få lastet opp bilder og ergret meg grønn.. Håper de får fikset dette snart da! :D

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/09/2004 :  23:04:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired

Opprinnelig postet av Gr8 ride

Denne beskjeden betyr iallfall at det er hestemarked som har problemer og ikke vi/dere (iom at jeg ikke har vip).
Jeg vet ikke akkurat hva denne feilmeldinga betyr, men det tyder på at det er et eller annet problem i forhold til serveren deres, kan være at de enten kjører med for stor last (at serveren blir full) eller at det er linjetrøbbel...(SQL tyder på at det er en server med en database, og bildene legges i en database, ergo problemet er ant med den serveren vip bildene ligger på)
Litt irriterende at dette er en av de beskjeden man oftest får på hestemarked. Nå har det jo bedret seg betraktelig, feks er det sjeldnere problemer med forumet osv...så vi får bare krysse fingrene for at det bedre seg...

Også skal jeg på tross av mine manglende datanerde kunnskaper bare hoste at php er en fin ting

Guro
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/09/2004 :  23:27:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
...Nå har hestemarked.no akkurat vært nede i omlag 3 timer for meg :-s Gå til toppen av siden

Ingrid Julia

Norway

Skrevet - 20/09/2004 :  00:13:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også hatt dette problemet, la ut en del bilder før helgen og fikk også beskjed om at nå var de lagt inn, men nei da. Har også lagt merke til at de samme vip bildene har vært på forsiden lenge nå, betyr det at ingen nye bilder er lagt inn på en god stund?

-Ingrid- Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 20/09/2004 :  10:19:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeps.... Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2004 :  10:59:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå så jeg det var nye bilder på vip sidene, noe som sikekrt betyr at det bare er å laste ned bilder:)

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 20/09/2004 :  11:05:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det funker igjen, lets go crazy..... Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 20/09/2004 :  14:39:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå så jeg det var nye bilder på vip sidene, noe som sikekrt betyr at det bare er å laste ned bilder:)

Opprinnelig postet av kristy

[kverulant-mode] strengt tatt laster du dem vel opp ikke ned [/kverulant-mode]

Da er det med andre ord masse viper å besøke for meg
Nye bilder er alltid like artig

Guro

redigert grunnet smiley-feil

Redigert av - Guro den 20/09/2004 14:40:10 Gå til toppen av siden

gunzilla

Skrevet - 20/09/2004 :  16:49:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos meg har 'Sist pålogget'-telleren stagnert.. Er det noe å gjøre med det da? Hmmz..
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 20/09/2004 :  17:08:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det samme her,men det er vel en "bagatell" i forhold til alt det andre. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 20/09/2004 :  18:41:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
funker hest nå ! *weeee* masse bilder..
Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.