hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye er du i stallen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor mye er du i stallen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  15:31:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor mange timer tilbringer du i stallen i løpet av en vanlig ukedag? Hvor mange timer i helger,ferier??
Og hvor mange dager i uken er du i stallen??

Redigert av mix1 den 24/02/2003 15:40:19

babylon

Skrevet - 24/02/2003 :  17:26:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Varierer veldig d...
Nu har æ jo ikke hæst der oppe, men da æ stelte en av dæm va æ dær oppe næstn hele dagen, hele uka...
D e jo kozelig d da...
Koz!!
Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  17:57:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Jeg er i stallen alt fra 1 time til 3-4 timer for dagen. Ingen forskjell om det er helg eller ukedag, trenger jeg 4 timer så bruker jeg 4 timer liksom.

Har ikke hesten hjemme og er der kun 1 gang for dagen, rir jeg ikke er det tiden til møkking, fylling av for og vann samt visitering og puss av hesten som tar tiden ev. pussingen droppes om jeg har dårlig tid- men alltid visitering og det andre.

Gå til toppen av siden

lille_troll
» VIP

Skrevet - 24/02/2003 :  19:07:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kommer litt ann på. Noen dager har jeg alle hestene selv, mens andre dager så har jeg bare kaldblodshoppa mi.
De dagene jeg bare har kaldblodshoppa så er jeg der ca 2-2 1/2 time på dag. Ridningen/kjøringen kommer da i tilegg. Tilsammen med ridningen så blir det vel ca 4-5 timer.
I helgene/ferier drar jeg gjerne opp kl 10.00 og drar igjen kl 17.00-18.00.
Gå til toppen av siden

Magette

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  21:55:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMagette  Svar med kopi av melding
Hei hei..

Jeg er i stallen hele helga fra kl. 08.00 (ca.) til 21.00 (ca.) Ellers når jeg har fri, er jeg i stallen hver eneste dag, hele tiden.(sover hjemme også..) (hestene er ikke lei av meg enda=) På hverdagene har jeg lekse, så når den er gjort, er det rett på sykkelen og rett ned til stallen/fjøset og jobbe. (Jeg er veldig rastløs, så jeg trenger å få ut energien!=)

Altså; Jeg velger å gjøre det jeg har lyst til, nemlig å være med hester! (og ellers andre dyr) Hestene står på en gård, så jeg er innom fjøset også. Jeg får se og føle meg frem hver dag, og oppleve endringer både i fjøset og i stallen. Veldig mye mer spennende enn å være på byen å gjøre seg flott og gjøre ulovlige greier... (det er vel det de fleste gjør i min alder?) Mange "ser ned på meg" fordi at jeg er anderledes- jeg følger ikke den "kule gjengen" ut på ulovlige oppdrag... Men ingen tørr å røre meg! (jeg har utviklet muskler på all syklingen og jobbingen, i motsetning til visse andre=)
Jeg venter til de er vokst fra det! Da kan jeg "plukke ut" de jeg har lyst til å være med! (hehe.. evil me..=)

Mange forstår meg helt sikker ikke! Dere tenker vel; "for et liv! Har hun ingen venner"? Svar; Jeg har dyra! pluss at en venninde av meg er i stallen sånn av og til. Og ellers mange andre voksne folk, med mye erfaring. Hyggelige menneske!!

Redigert av Brynja den 24/02/2003 21:56:55
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2003 :  10:27:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
det varierer veldig hvor lenge jeg er i stallen men vanlige dager resier jeg op etterskolen og møkker og alt det der og rir entur.. blir vel alt i fra 1-4 timer.. kan jo bli mere eller mindere oxo.. i helgene rir jeg ofte lange turer så da blir d gjerne litt lengere.. har hesten i hagen så må fore og sånt selv.. er i stallen tidlig om morran og på kvelden oxo, så blir jo litt pluss der, men d er ikke så mye..

mvh ronja&lady
Gå til toppen av siden

Solmira
» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2003 :  21:54:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er i stallen hver dag..

morgen, ettermiddag og kveld....

På ukedagene blir det ca 3 - 4 timer hver dag og i helgene opp
til 9 timer..... Det er bare en hest her så det er ikke så mye
å gjøre.. Hender jeg drar til noen å rir 2-3 ganger i uka og er der 2 timer . Så til sammen så blirdet vel opp i 50 timer uka.

Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 15/03/2003 :  22:43:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
r i stallen 3-4 ganger i uka. ofte flere ganger oxo. når jeg er i stallen blir det fort 3-4-5 timer. Hvis jeg skal pusse utstyr tar det lenger tid osv... JEG ELKSER Å VÆRE I STALLEN!!

Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 16/03/2003 :  01:10:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, jeg er noen ganger ikke i stallen mer enn 1/2 time jeg.. Sånn mellom 1-4 timer er normalen, jeg er jo avhengig av barnevakt og det blir vanskelig å være hjemmefra særlig mye lenger...
Men før, når jeg ikke hadde noen forpliktelser *hihi* var jeg i stallen heeele dagen og mere til (hendte ooofte at jeg overnattet i stallen sammen med andre heste-venninner)
Hadde det mye gøy da!

Gå til toppen av siden

helene2

Norway

Skrevet - 16/03/2003 :  11:13:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
hei!
jeg er i stallen hver dag. (kan hende jeg er borte fra stallen ca 1 gang i måneden )
på ukedager er jeg der i ca 2-4 timer og i helgene er jeg i stallen alt fra 4 til 8 timer eller mer...

*helene*

Redigert av helene2 den 16/03/2003 11:15:38
Gå til toppen av siden

MariØ

» VIP

Skrevet - 16/03/2003 :  17:44:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hesta hjemme, så da tar jeg jo alt stellet sjøl da :)
Så sammenlagt blir det nok en 5-6timer pr. dag tenker jeg

~Mari~
Gå til toppen av siden

Cecilie M
» VIP

Skrevet - 01/04/2003 :  09:55:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCecilie M  Svar med kopi av melding
Har ikke aning, vi bor på gard og har hesta hjemme. Har raske foringer, pusser hesta om morran mens de eter kraftfor, så er de ute hele dagen med fri tilgang til grovfor( fyller krybba ute 3 ganger, kl 0700, 1200 og 1730) også er de ute til kl 2100.
Kjører de 3 ganger i uka nå for tiden, jeg er gravid og har egentlig gitt hesta fri de siste ukene, måtte jo slutte å ri til slutt, nå er jeg så stor og tung at jeg ikke orker... Men de får vårferie isteden for sommerferie.. Og tar av skoa snart, setter de på igjen til slåtten så de ikke blir sårbeint av høykjøring og rideturer.

Ellers rir jeg og bruker mange timer med hesta. Viktig at jeg er sammen med de mer enn bare da de blir trent. De koser seg med at vi bare er der og steller de andre dyra også!

Klem fra Cecilie

Gå til toppen av siden

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2003 :  22:24:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg er i stallen hver dag(hvis ikke jeg er syk da...da passer faren min dem)
Men nå har jeg influensa,så jeg orker ikke og ri så mye,men er det og møkker, forer og børster dem hver dag...
Om dagen er jeg der ca 4 timer...Faren min setter dem ut i 12 tiden...De skulle kanskje stått ute lengre,men vi har dess ikkeanledning før...
Men de stortrives for det...

I helger pleier jeg og tilbringe hele dagen i stallen,da får jeg tid til så masse!!! pusse utstyr+++++!!!I ferier er det å værei stallen hver eneste dag og hele dagen:)

-Mason&Caltex, mine beste venner!!!-
Gå til toppen av siden

Island_s_hest

Norway

Skrevet - 18/04/2003 :  22:28:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIsland_s_hest  Svar med kopi av melding
fra 10- 20 timer i uka..
Ri islandshest det gjør livet til en fest

Ri Islandshest, det gjør livet til en fest!
Gå til toppen av siden

Udinese

» VIP

Skrevet - 25/04/2003 :  14:15:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er i stallen nesten hver dag..!
Kommer helt ann på
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 26/04/2003 :  23:54:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Min dag i stallen:
Drar til stallen med en gang jeg har kommet hjem fra skolen, ca klokka kvart paa 4 kommer jeg dit. Da strigler jeg, skjekker for skader(som hesten min faar ganske mange av for tiden!), saler opp og saa rir jeg 1-2timer, oftest paa bane. Saa saler jeg av, lar hesten rule seg i den ny mookka boksen(stallfolka mookker mens jeg er ute), saa vasker jeg han, saa tar jeg han med paa en gressetur i sola saa han toorker. Etter det hender det jeg pusser uststyr eller vasker boorster... Og i stallen pleier jeg aa bruke rundt 4 timer...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.