hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mamma i stallen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Mamma i stallen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

gipsy

Skrevet - 10/05/2003 :  22:22:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei jeg lurer på om det er flere som har måtte ofret mye av hestesporten pga at man har fått seg familie?
Hvordan løser dere det?
Er det noen som av andre årsaker har måtte ofret stallivet og vil dele historien sin hær?
Jeg er selv mor og strever fælt for å få meg noen timer i stallen...

Ida KR

» VIP

Skrevet - 11/05/2003 :  10:28:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får heller ikke på langt nær så mye tid i stallen som jeg godt kunne tenkt meg. Man må jo som kjent gi opp mye når man får barn, og særlig hobbyer som hester og annen sport ryker først. Fritid er ikke lenger hva det engang var! Jeg har imidlertid "klamret meg fast" til hestene, og selvom jeg nå bare har en hest, så går all min fritid med til å være i stallen. Annen idrett og andre interesser har jeg nedprioritert, så for meg er det kun hest, barn, jobb (halv stilling) og litt studier. Jeg må vel nesten føye til at jeg er kjempeheldig og har hatt veldig god hjelp av familien til å sitte barnevakt, både når jeg er i stallen og på jobb, slik at jeg slipper barnehage/dagmamma mens han er så liten (9 mnd.)

frik, (prøv gjerne min anatomi- og sykdomsquiz)
Gå til toppen av siden

gipsy

Skrevet - 12/05/2003 :  12:15:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Frik!
Er enig i at det er deilig å få hjelp av familien til barnepass innimellom!
Jeg har to gutter på seks og to år, og jeg har nå slådd rekorden min,
for jeg har vært tre dager i stallen denne uken. Det er første gangen siden jeg ble mor til den eldste gutten min!
Det er litt lettere nå som jeg ikke behøver å jobbe i full stilling.
Vi har nemlig begge jobbet 100% og hatt barna hjemme.
Han jobber formiddager og jeg ettermiddager...
I perioder har det gått ethalvt år mellom hvært stallbesøk...
Du er heldig som kan ha egen hest. Jeg kommer til å få meg det jeg og når jeg er blitt pensjonert. Og det gleder jeg meg til.
Ellers er jeg svært takknemlig for at jeg får lov til å komme å hjelpe til i stallen de gangene jeg har tid!
Og barna ville jeg hværtfall ikke byttet mot et stalliv, så jeg har vel egentlig ikke noe å klage på... Blir bare litt deppa de gangene det blir for lang tid mellom besøkene!
Man blir ikke mere optimistisk når ei vennine nettop solgte hesten sin
for hun syns det ble for mye med hest og to barn...
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2003 :  01:05:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
For meg går det stort sett bra - inntil videre. Sønnen min er 1 år. Vi har tre hester, og må i stallen hver dag. Men ettersom vi har interessen for hest begge to er det litt greiere. Ofte er junior med, ellers så har jeg en far som passer ham 2-3 ettermiddager i uken, og noen timer i en del helger.

En annen ting er at vi har bare unghester, og de krever ikke daglig trening. Men ting forandrer seg vil jeg tro... så får vi se hva det blir til da. Skal strekke meg langt for å slippe å "ofre" noe av stall-livet mitt. Vi greier det nok på en eller annen måte.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.