hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor syk kan man bli?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hvor syk kan man bli?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

xxxx

Skrevet - 22/11/2004 :  10:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/19/415092.html Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2004 :  13:00:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Huff ja den artikkelen så jeg også. Ble skikkelig dårlig når jeg leste det. Også at saken er henlagt da. Hva tenker de på? Noen hadde også gått rundt og kappet av hodet på hunder og andre forferdelige ting. Hva slags mennesker er dette som klarer å gjøre sånt?

- En rekke personer og organisasjoner har samlet inn 150 000 kroner i dusør til den eller de som hjelper politiet å oppklare saken. Nå får vi kanskje aldri vite hvem som står bak, sier hun

Bra at noen prøver å gjøre noe, men at politiet i det hele tatt kan henlegge en slik sak nei fy

Redigert pga en stygg skrivefeil

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 22/11/2004 13:01:29 Gå til toppen av siden

Ida & Nellie

» VIP

Skrevet - 28/11/2004 :  00:15:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
at noen kan gjøre dette mot noen, enten hest eller menneske er helt sykt. Jeg kan rett og slett ikke fatte hva det kan feile denne/disse personene. Det rare er at man ikke har funnet ut hvem som står bak. man skulle tro at en som er så syk og gjør slike ting ville skille seg ut i det vanlige. Jeg ønsker kun dypt at denne personen blir tatt!! Og hvordan gjerningsmannen har fått tak i hestene og alle de andre dyra for så vidt, synes jeg er rart. Det er jo tydelig at de må ha vært neddopet, ellers ville de ha gjort motstand. Dette må være noe av det værste jeg har vært bort i.
At vi ikke reagerer likt når mennesker blir utsatt kan være flere ting: her er det jo snakk om noe som har skjedd flere gang, 30-40 ganger! hadde dette skjedd kun èn gang tror jeg ikke at vi ville reagert like sterkt. Vi ville nok være sinte og synes synd på hesten men nå har det skjedd om og om og om igjen!!! Hadde det vært en voldtektsmann som hadde voldtatt 30-40 kvinner på kort tid ville det blitt MINST like mye oppstyr! Dessuten skjer drap, voldtekt, ran osv. nesten daglig. vi er rett og slett begynnt å bli vant til å høre om det. Men dette er nytt for oss, og vi reagerer sterkere. Ofte om vi vil eller ikke... Vi reagerer slikt fordi vi er mennesker.... men det som har skjedd er jo helt GRUSOMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg håper at de hestene som overlever ikke får skader for livet, og for alle del: AT GJERNINGSMANNEN BLIR TATT!!!!!!!!!!!!!!!
Gå til toppen av siden

Lille hyl

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  22:20:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
SKYT DEM!
Jeg ville ikke nølt et sekund om jeg jeg kom over sånt på gården hjemme, å legge ann hagla/rifla og skyte!
De fortjener allskens j****skap mot seg!
Dette er jo bare syke mennesker, og jeg tror dette er det ENESTE som ville fått meg til å tilte helt, men garantert at jeg hadde klikka om jeg hadde sett noe slikt mot dyr ELLER mennesker. Synes det er horibelt begge deler! Og INGEN bør utsettes mot noe sånt! Torturer dem på samme måte!

There is no seacret that close,then that between a rider and it`s horse Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2004 :  16:03:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Det er ufattelig:( Jeg må innrømme det dirrer i meg av hat når jeg tenker på slike mennesker. Noen som vet om det har vært brukt klarsynte i denne saken???

Når vi er inne på dette ønsker jeg at dere skal kikke på www.redwings.org og ta en kikk... Noe slikt burde vi hatt i Norge også.

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.49 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.