hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - NM Dressur 2004
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 NM Dressur 2004
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Galadriel

Norway

Skrevet - 18/08/2004 :  22:22:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som var og så på NM i dressur i helga? Hva synes dere?

eligj

Skrevet - 19/08/2004 :  17:15:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Per fortjente å vinne :)
Han red et knallbra program, og hesten var super.

Ellers kan man diskutere ryttere, hester og dommere, som alltid, men jeg koste meg heller over det fine været.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/08/2004 :  19:55:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Gjett hva, jeg måtte jobbe _en_ helg i løpet av hele sommeren,og det var jo selvfølgelig nå sist helg så jeg fikk ikke dratt dit og sett *argh*.

(sorry, dette hadde jo strengt tatt ikke noe med denne tråden å gjøre, men er likevel såpass irritert for det at jeg måtte nevne det)

Guro
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 25/08/2004 :  12:04:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Ja... det går mot 10års jubileum for den uslåelige duoen nå ja. Heia PER, han er tøff! Grattis til Mari Budde på Master Blend også en av medaljevinnerene fra Skauen Ryttersportsklubb. Da står Lag-NM for tur og hvem skal dit??? JEG!!!!!!!!!!
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2004 :  18:19:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var en tur lørdag og søndag. Har jo mine favoritter som jeg alltid liker å følge med. Ellers synes jeg ponniklassene var spennende. Det var veldig jevnt, og synes nivået begynner å bli bra. Desverre møtte ikke de to største favorittene for kat 1 til start, men muligens gjorde dette konkurransen bare ennå jevnere.

Synes også Silje og Trude blant de unge rytterne er dyktige. De rei en klasse for seg selv, og etter å ha vært de eneste unge rytterne i EM var vel det å vente. Synd ikke Lise-Lotte møtte til start..

Synes dog det var litt kjedelig med trøstefinalen for senior. Muligens er det et greit valg å trekke seg dersom løpet likevel har kjørt. Trossalt tre dager, med enormt varmt vær. Det kan jo ta litt på. Men som tilskuer synes jeg at det var veldig kjedelig at to av klassen på seks trakk seg. Det endte faktisk med at jeg dro hjem før klassen gikk også. Det er som sagt mulig det var mest riktig å trekke seg, men som publikum skuffet dette stort. Synes kanskje det var litt usportslig med tanke på at NM er litt stort, og de sannsynligvis ville startet om de kom til den ordentlige finalen. NM er litt mer enn et fislete D-stevne, som ingen har noen spesiell interesse for å følge. Men selvfølgelig.. Hver ekvipasjes eget valg, men dette skuffet iallfall meg.

Selve finalen for senior var vel grei. Kunne ønsket meg iallfall en til ekvipasje i finalen, men med kun 6 plasser ble det hele litt vanskelig Fikk iallfall sett min største favoritt, selv om hun rei mye bedre på Skauen. Og det er vel ingen tvil om at Per gjennom hele helgen var best.. Som vanlig en velfortjent vinner! Synes Tine rei veldig bra på søndag, så gøy at hun kapret bronseplassen.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 30/08/2004 :  10:58:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var i NM!! Joho!

Hadde t.o.m med hest!! johoho

Skikkelig bra arrangement syns jeg.. selv om d ble mange strykninger... Men men..
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2004 :  15:40:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg var i NM!! Joho!

Hadde t.o.m med hest!! johoho

Skikkelig bra arrangement syns jeg.. selv om d ble mange strykninger... Men men..

Opprinnelig postet av Soprinz arissa

Jeg så deg på NM. La også merke til deg på Skauen.. Ordentlig søt ponni du har

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.