hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Useriøse kjøpere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Useriøse kjøpere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lm
» VIP

Skrevet - 22/02/2003 :  18:14:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hermer litt etter colombus her, og lager et emne om useriøse kjøpere.
Det er så utrolig kjipt å legge inn annonse å få masse svar tilbake, og 75% er useriøse! Jeg har f.eks avtalt et møte med en muligens kjøper og så kommer dem ikke når dem skal prøve. Så plutselig går det ikke ann og kontakte dem mer. Dette er utrolig plagsomt!

Nå har jeg en annonse liggende ute her på hestemarked der jeg setter ut hestene mine på fôr til sommeren. En kontaktet meg, og jeg stilte spm. osv for å finne ut om hun passet. Hun passet ikke, var ikke nok erfaren får å ta den hesten, og da får jeg masse kjeft for at jeg sa at ho ikke passa, og ho sier: "Jeg ville uasnett ikke ha den slitte hesten. Den var altfor dårlig for meg. Og så gav du ikke nok info om den!" Jeg hadde gitt masse info, men ho kom ikke med spørsmål. Jeg vet da ikke hva hun vil vite! Og det var ho som hadde kontakta meg om hesten...

Det er amnge, mange useriøse kjøpere der ute!
En melding til dere useriøse: Slutt! Det ødelegger for oss som selger. Vi bruker faktisk tida vår på det.

Noen historier? Skriv dem her.

colombus

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  14:04:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Ble "lurt" engang av en som skulle kjøpe bøker. Sente boka ho ba om, men ho betalte ikke...

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  21:08:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har funnet ut det,at skal jeg selge noe til noen så skal jeg få pengene før jeg evt. sender det,den til mottakeren!!
Er det f,eks en bok jeg også skal selge,så ber jeg kjøperen om å sende pengen jeg skal ha for boken,og om de evt. skal betale portoen,så får de tingen tilsendt så fort jeg har fått pengene..
(det er den billigste måten da)
Jeg synes d er best og tryggest å sende ting til folk på postoppkrav. Da er du ihvertfall helt 100% sikker på å få den riktige summen penger osv..!
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  21:11:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Det blir dyrt å sende i oppkrav hvis pakken ikke blir hentet ut!!! Du må nemlig betale for retur-portoen også, når pakken kommer i retur!
Jeg synes det er noe dritt med folk som ikke henter ut pakken sin!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2003 :  12:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg passer alltid på å ha tlf.nr. til de jeg skal sende noe til, + evt. mailadresse.. Da kan jeg ihvertfall ringe til dem,å snakke "mann til mann" liksom :) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.