hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vintec saler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 vintec saler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 04/08/2004 :  11:46:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei.. jeg lurer på hva dere synes om vintec saler... jeg tror jeg skal kjøpe en vintec sal for de er jo så lette og greie, men veit ikke så mye om kvaliten på dem... veit dere noe?? blir veldig takknemmelig fo alle svar!!

Surfinbird

» VIP

Skrevet - 04/08/2004 :  11:56:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker Wintec salene kjempe godt! Har en Wintec Dressursal selv, og er kjempe forøyd med kvaliteten! Man sitter godt og den er lett. Det er hvertfall et stooort pluss med wintec! Liker at de er så lette, er ikke så gøy å henge opp svære tunge saler på høye salplasser. Men jeg liker jo godt lærsaler forde.

Wintec salene er greie å holde rene..

har ikke så mye mer jeg skal ha sagt.. men jeg er veldig fornøyd med wintec!!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2004 :  13:06:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke noe særlig tilhenger av syntet- eller stoffsal generelt. Sannsynligvis fordi de beste "salopplevelsene" har vært gode lærsaler, som også koster endel mer.. Men Wintec er vel en av de bedre syntet-/stoffsalene jeg har vært borti (kun ridd i allroundmodell), dersom jeg skal sammenlikne den med noe.

Jeg vet om Wintecsaler som har holdt lenge, selv om jeg personlig aldri ville kjøpt en (fordi jeg har andre salfavoritter). Med lenge tenker jeg på periode på 5-10 år.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2004 :  21:58:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
har selv en Wintec 500 allround sal selv med Cair system, og er veldig fornøyd! den er helt vidunderlig å sitte i, kan ri leng uten å bli øm i rumpa, og den er meget lett. luftputene gjør også at man føler seg nærmere hesten, pluss at de tilpasser seg evt. kuler som kan oppstå og forsvinne av forskjellige grunner. det at du kan skifte ut bommen er også et pluss. eneste minuset er at stigebøyeremmene er festet litt langt fremme, men det gjør ikke mye for meg som skal kun ruse på tur. drømmen er å kjøpe Wintec Isabella Dressur, men det blir når jeg blir rik...

mvh tone krisitn og lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

akj

Skrevet - 15/08/2004 :  23:04:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Spoff; lær er og blir favoritten.

Jeg ville heller brukt pengene på en godt og pent brukt lærsal enn på en ny syntetsal.

Men bevares. Som syntetsal er sikkert Wintec helt ok.
Gå til toppen av siden

Lively Lass
» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2004 :  00:21:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey.. bruker vintec sal til min new forest ponni... kjempe god passform å lett å holde ren. bare å tørke av den med et fukti håndkle... min sal er nå 4 år og er fortsatt som ny, det eneste er at jeg har byttet gjordtstropper og stigbøyle remmer for de er så stive og ekle.... annbefales på det varmeste... -fornøyd vintec eier- Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.