hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vann om vinteren på utegang??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Vann om vinteren på utegang??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bambi West

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  21:58:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBambi West  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBambi West  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har hesten m in på utegang, men hva gjør man om vinteren med vann? Vi har badekar, men det fryser jo... I vinter gikk vi med bøtter til dem hele tiden... men det må da finnes en bedre løsning...
hva gjør du/dere??
Håper på svar!
Klemz Bork & Dicte

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  22:14:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Har akkurat samme problemet selv, men har ikke funnet en god måte ennå. Det jeg gjør er å varme vannet, slik at det er litt varmt når det settes ut, (men enkelte hester vil jo ha kaldt vann!)
Om ikke annet så fryser ikke vannet fult så fort......=)

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Bambi West

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2004 :  11:49:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBambi West  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBambi West  Svar med kopi av melding
jeg har hørt at hvis man tar havsalt i, så fryser det ikke så lett, men er det bra for hesten? den får jo i seg en god del salt, da... Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2004 :  18:51:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Jeg har skrevet om dette i et annet innlegg her.
men....

Det finnes å få kjøpt en varmeplate som man kan legge i en stamp og ha en annen stamp oppi igjen. Kjøpes på FK eller Bole.
Jeg prøver denne løsningen til vinteren, men jeg vet av folk som har brukt dette med hell (finnmark)
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 04/08/2004 :  21:50:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Hester skal jo ha i seg salt til daglig så det kan vel ikke skade! Så lenge hesten drikker, er det verd et forsøk!
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Bambi West

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2004 :  13:03:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBambi West  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBambi West  Svar med kopi av melding
Ja, det er vel det!
Takk for tips!!
Klemz Bork & Dicte
Gå til toppen av siden

Bambi West

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2004 :  13:03:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBambi West  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBambi West  Svar med kopi av melding
Ja, det er vel det!
Takk for tips!!
Klemz Bork & Dicte
Gå til toppen av siden

Bambi West

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2004 :  13:04:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBambi West  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBambi West  Svar med kopi av melding
Ja, det er vel det!
Takk for tips!!
Klemz Bork & Dicte
Gå til toppen av siden

OzzyO

» VIP

Skrevet - 07/08/2004 :  08:04:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
du kan kjøpe spesielle drikkekar hvor det ligger en varmetrå rundt vannledningn slik at vannet blir temperert og aldri fryser.. men det er ganske dyrt.. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.