hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Skummel" firhjuling
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 "Skummel" firhjuling
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Katrina-
» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2004 :  12:33:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette innlegget..

Saken er at like ved stallen min bor det en mann som han et litt merkelig kjøretøy. Den har fire store hjul, og oppå er den litt som en moped. Vet ikke helt hva man kaller de, men håper noen forstår.
Uansett, hesten min er naturlig nok livredd denne greien, og får helt panikk når han kommer kjørende. Ikke kjører han særlig rolig heller, selv etter at han ser at hesten er redd freser han fort forbi. Vi har hatt et par stygge nesten ulykker hvor han har kommet kjempefort rundt svingen og slikt. Jeg har prøvd å snakke med fyren, men det virker som om han driter i det. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Nå er jeg nesten redd for å ri på tur, han kommer jo kjørende hver eneste gang!

Jeg er rimelig forbanna på fyren, men mest av alt redd for at det skal skje en ulykke. Har noen råd til hva jeg kan gjøre?
Lettere fortvilet her...

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2004 :  14:29:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
hva med å anmelde ham? eller, få politiet til å snakke med han?

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2004 :  18:57:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde vært lurt å fått noen med myndighet til å snakket med han slik at han forstår alvoret! Noen ganger må man bare få hjelp av andre til å hanskes med slike urimelige personer..
Han virker jo ikke så veldig intelligent siden han utsetter minst 3 liv i fare! Desverre er det noen mennesker som er slik, men de kan ikke holde på slik fordet! Selv om hester regnes som kjøretøy og at man bør ha full kontroll over den på tur og i trafikken, er de fremdeles uberegnelige dyr med instinkter..
Har selv opplevd mange idioter som ikke tenker over konsekvensene av det de gjør. Et eksempel er er som kjørte forbi meg med en unge i framsetet. Akkurat da han kjørte forbi tutet han alt han kunne (tydeligvis for å skremme hesten), og det han ikke tenkte over er at hadde hesten min reagert, kunne den lett hoppet ut i veien, og da er det ikke sikkert noen av oss hadde levd så mye lengere.. Man vet aldri hva som kan skje, så slike idioter bør settes skikkelig på plass slik at de slutter!

Hege Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.