hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - For mange trenere eller for mange proffe ryttere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 For mange trenere eller for mange proffe ryttere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

cathostvik

Skrevet - 23/06/2004 :  22:36:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
En dansk rytter jeg kjenner (rir Grand Prix med gode resultater, og jobber som berider) vil veldig gjerne holde helgekurs i Norge. Har lagt ut annonse her på Hestemarked flere ganger, men får så dårlig respons. De jeg får svar fra, er enkeltryttere som ønsker å ri for henne - men det jeg er ute etter er noen som vil arrangere et slikt kurs!

Hva kan være årsaken til at jeg får så liten respons? For mange gode trenere? For mange gode ryttere som ikke trenger trener?

Det er ikke hver dag man får sjansen til å trene for en så flink trener, som tar så lite betalt...

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2004 :  23:56:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Dårlig organisasjon, spør du meg.. Prøv kanskje å kontakte de forskjellige rideklubbene eller stallene direkte. Tror nok det er mange som er interessert i helgekurs med flink trener, kan jo prøve på vestlandet, hvor det virker på meg som at det er mer hester og mindre gode trenere enn på østlandet :P
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway