hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - For mange trenere eller for mange proffe ryttere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 For mange trenere eller for mange proffe ryttere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

cathostvik

Skrevet - 23/06/2004 :  22:36:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
En dansk rytter jeg kjenner (rir Grand Prix med gode resultater, og jobber som berider) vil veldig gjerne holde helgekurs i Norge. Har lagt ut annonse her på Hestemarked flere ganger, men får så dårlig respons. De jeg får svar fra, er enkeltryttere som ønsker å ri for henne - men det jeg er ute etter er noen som vil arrangere et slikt kurs!

Hva kan være årsaken til at jeg får så liten respons? For mange gode trenere? For mange gode ryttere som ikke trenger trener?

Det er ikke hver dag man får sjansen til å trene for en så flink trener, som tar så lite betalt...

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2004 :  23:56:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Dårlig organisasjon, spør du meg.. Prøv kanskje å kontakte de forskjellige rideklubbene eller stallene direkte. Tror nok det er mange som er interessert i helgekurs med flink trener, kan jo prøve på vestlandet, hvor det virker på meg som at det er mer hester og mindre gode trenere enn på østlandet :P
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/06/2004 :  00:35:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg kunne jo spørre rundt omkring her hvor jeg bor, men det kommer an på prisen - og om hun er interessert i å instruere en flokk ryttere med en like stor flokk snåle hester. (Salig blanding mellom tungdøl, x-travere, arabere, varmblods o.l. - med forskjellige "problemer" som stressing på bane, generell uvitenhet, generell latskap og manglende galopp ;-) Gå til toppen av siden

Surfinbird

» VIP

Skrevet - 24/06/2004 :  01:18:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde jo vært kjempe morro det!! :P jeg hadde vaffal hatt lyst til det med hesten min. Selv om hun er en bitteliten problem hest :P som jobbes med. Er det billig så hadde det jo vært kjempe gøy! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2004 :  09:36:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Tror folk heller er late Evnt at de rundt på stallene som kanskje er litt engasjerte allerede trener for noen, og selv om det er ønske å behov for å få til ting så er det ikke nok av "den engasjerte sorten" til å samle sammen til et helt kurs.

Det er mulig det er litt dårlig PR for kurset også. Jeg har riktignok sett annonsene dine, og har oppfattet dem som svært interessante. Dessverre er jeg uten egen hest, og uten henger og bil. Selvfølgelig kunne det da vært yppelig å arrangere noe liknende akkurat på min stall, men kjenner til hvor vanskelig det er å finne en helg som passer alle, når alle faktisk også har råd og ser behov for å få til en slik weekend fx. Til tider kan det bli vanskelig å få til en enkelttime til og med.

Men jeg tror absolutt behovet finnes. Synes du skal forsøke et par av de forslagene som er gitt. Få til et samarbeid med en stall, og inviter for utenfra. Lag et organisert opplegg, med mulighet for overnatting og ok mat. Og reklamer litt heftigere i starten. Kanskje innlagt med en klinikk/et seminar? Slik at også folk uten hest kan ha interesse av å kanskje komme en dag f.eks. På den måten får du kanskje huket opp noen kommende deltagere, og også noen som kan spre det gode budskap. For meg som ikke har hest eller henger, ville faktisk en klinikk/et seminar være veldig interessant. Dette vil kanskje også lokke de usikre, som velger å la hesten stå hjemme i første omgang, men som kanskje tar den med når de får øye på hva slags rytter dette er.

En annen ting kan være at GP-ryttern er for ukjent for mange. Det hjelper endel å skilte med et navn som er allmennkjent, enn et navn som kun de største dressurentusiastene kjenner til. Selv om man kan henvende til gode resultater på høyt nivå.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.