hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest 2004 på Bjerke Travbane
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hest 2004 på Bjerke Travbane
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

maximus
» VIP

Skrevet - 17/06/2004 :  08:00:08  Vis profil  Svar med kopi av melding

hei hei!
dette var andre gangen jeg kom til hest'xx.. og jeg har ikke vært så skuffa før! det var mye bedre på Hellerud, større området, mye mer å se osv..markedsplassen var mye bedre i 2002... ellers var programmet stort sett bra... jeg håper det blir hellerudsletta igjen neste gang! hvis ikke så er jeg i tvil om at jeg kommer...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2004 :  08:27:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg synes faktisk Bjerke og hest 2004 var bra jeg. Hellerudsletta er stort, og du kan f.eks. ikke følge ting parallellt der. Bjerke hadde den fordelen at banene lå tett. Skulle du følge flere ting på ulike baner var det raskt å flytte seg mellom banene, og også enkelt å se "overlappende" innslag til en viss grad. På Hellerudsletta var faktisk ikke dette så utrolig enkelt. Der hadde jeg mer følelsen av at det skjedde ting over alt på en gang. På Bjerke var det trossalt enkelt å finne frem til "der det skjedde" også.

Standsområdet var vel cirka som på Hellerudsletta. Det har aldri vært opp mot Oslo Horse show (OHS) når det gjelder butikker, men de har hatt mye annet interessant som raseforeninger, utstillere av stallinnredning og hengere, for, malerier etc. Kanskje ikke like interessant for de som kun er ute etter billig utstyr, men faktisk et langt bredere utvalg av stands enn hva OHS har.

Mitt inntrykk er at veldig mange kom kanskje "uten mål og mening", og uten å planlegge å få med seg de innslagene som faktisk var av interesse for dem. Jeg fikk med meg det som interesserte meg, og synes dette var veldig bra. Muligens kunne dagen bli litt lang om man ikke hadde annet å finne på mellom innslagene.

Eneste jeg savnet ved Hest 2004 som var på Hest 2002 var foredragene som var under Hest 2002. Skulle ønske mange av disse ble holdt også i år.

Til info har jeg vært på samtlige Hest-messer som har vært på Hellerudsletta.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

-Siri-og-Don-

» VIP

Skrevet - 17/06/2004 :  20:24:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei=)
Lurte på om noen kjenner noe til Tor`s fortid...?Stod på Østern Brug og ble sendt til Lefdal Rideskole sommeren 2003=)Norlandshest på 9 år..Er rød med lys man=)Hvis noen vet noe om han-fint med svar!
Gå til toppen av siden

•Y@nk££y•

» VIP

Skrevet - 19/06/2004 :  09:38:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var helt OK synes jeg...
Har da ikke vært på hellerud...
Man må være kjent der for å finne fram til Fks Fossum og sånn!!
Jeg synes det var helt oki egentlig men hadde håpet på mer system lissom.....
og alle speakerene snakka i munnen på hverandre....
Spesielt teit var det når det var MG og raseparade samtidig.... musikk og komentering til Mg og BLA BLA BLA til rase paraden....
Jeg fikk hode pine av det ass!!!
MEn men ....^
Håper nesten det blir på hellerud nestegang ass!

MVh Janka....
Ps... besøk min vip
Gå til toppen av siden

Knerten6
» VIP

Skrevet - 02/08/2004 :  14:52:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det var bedre arrqngement på hellerudsletta! Jeg veit ikke om jeg skal på hest 2006 hvis det skal være på bjerke- Bjerke er ei travbane- ikke et sted for "hest"! Hellerudsletta passa bedre....!!!
LEVE HELLERUD
Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  14:27:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Blir det ikke HEST 2006? Har hørt dette, og det er skuffende. Samme hvor det blir holdt.
Livet er herlig:) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.