hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din rideklubb
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Din rideklubb
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2003 :  19:21:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Heisann!
hadde vært morsomt å få høre hvilken rideklubb du hører til/er medlem av! Hva synest du om den, og gjerne mer!
Selv er jeg medlem av Frisk rideklubb. Som holder til ved Stall Frisk på Åkra(karmøy). Bor noen mil unna, og det finnes rideklubber som er nærmere også... Men jeg valgte frisk fordi jeg synest at miljøet der virker ganske bra..(vertfall det jeg har sett). Har merka i at på noen rideklubber så er alt så stivt og kaldt.. På frisk er det skikkelig liv! :)
Starter bare stevner der, men er også innom av og til å kjøper meg noe hesteutstyr!

Redigert av mix1 den 14/05/2003 14:32:40

Anette

Norway

Skrevet - 18/02/2003 :  19:34:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem i Sarpsborg og Omegn Rideklubb (SARP) som holder til på Tune Trav-og Ridesenter. Jeg har ikke så mye kontakt med klubben, for jeg er sjeldent på klubbmøter og den slags. Klubben er fin den, arrangerer en del stevner og sånn, spesielt i feltritt. Jeg kjenner så klart ikke alle medlemmene, da det er en stor klubb på rundt 250 medlemmer (tror jeg), men jeg kjenner et par av de i styret, og de er kjempehyggelige.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2003 :  20:35:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg er litt ute og kjører for tida. Har i mange år vært medlem av Stovner Rideklubb. Men siden jeg ved siste giroinnbetaling ble meldt ut av klubben selv om jeg hadde betalt giro (ok.. Fikk ordnet det) ble jeg igrunn litt irritert og snurt siden jeg har vært et slikt trofast medlem i mange år, så nå gidder jeg ikke være medlem der lengre. Har igrunn ingen tilknytning til stallen der lengre heller, så i og for seg like greit å bytte. Dessuten har de ennå ikke klart å arrangere noe Grøntkortkurs.. Ikke at jeg egentlig trenger det nå, men det er greit å ha det i orden til den dagen jeg kjøper meg en hest.

Nå har jeg meldt meg inn i Skedsmo Rideklubb. Regner med å ha hest på en av de stallene hvor den rideklubben står sentralt en gang i fremtida. Dessuten har de kjempebra medlemsblad, og Grøntkortkurs to ganger i året. Så nå er jeg med der, og skal på sånt kurs snart også..

I tillegg holder vi på å starte opp ny rideklubb på stallen hvor jeg rir. Foreløpig er det ingen rideklubb, men planen er å få til en splitterny rideklubb om kort tid. Kommer til å være medlem der iallfall så lenge jeg rir der. Den rideklubben kommer til å hete Nordtvet Ryttersportsklubb. Håper det blir en bra klubb

--
spoff
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2003 :  22:03:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
er medlem av Fortuna Rideklubb i Enebakk. Hehe. er med i styret der, og det går så det suser! vi er i ferd med å få i stand et forholdsvis stort ridesenter på Flateby. Det skal bli bra. Få et litt bedre rytter miljø i enebakk og omengn. Vi skal også få til en ridebane i ytre enebakk også. det blir så bra! gleder meg.
imens dette er i oppbygning arrangerer vi temakvelder for medlemmene og vi har allerede arrangert et dressur og gymkhana stevne. det ble kjempebra!
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 19/02/2003 :  21:52:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Er med i Råde Rideklubb, selv om jeg bor i Fredrikstad ;o)
Ble med siden jeg ikke var spesielt opptatt av hvem klubb jeg ble medlem i, pluss at noen sa til meg at Fredrikstad Rideklubb hadde veldig dårlig miljø, så da ble jeg med i Råde.

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2003 :  21:00:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg er medlem av Rogaland Rideklubb! (RORK)
Den ligger ca 15 min. fra Stavanger sentrum!
De arrangerer ganske mange sprang stevner her.. 1-2 i måneden.
Har litt lite ridehus,men ellers en gedigen utebane.. + en litt mindre utebane,og supre turstier!
De har oxå arrangert NM i sprang her noen ganger!
Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2003 :  21:12:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rogaland Rideklubb!!!!! Se Sweety_90's beskrivelse

Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 20/02/2003 :  21:56:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Ski rideklobb;) det er en fin klubb... Noen er jo mer aktive enn andre men...:P Arangerer mange fine stevner og alt;)

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 21/02/2003 :  12:15:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Er ikke med i noen rideklubb. Var medlem i Hagesund Rideklubb da jeg var yngre.

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden

Tøft

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2003 :  17:07:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er medlem av vestnes islandshest forening, for jeg har Islandshest og det er et veldig bra miljø rundt her og inne i foreninga Gå til toppen av siden

babylon

Skrevet - 21/02/2003 :  19:10:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vadsø Hestesportsklubb!!! Det er en liten klubb med omlag 30 medlemmer, alle kjenner alle (omtrent).. Veldig kozelig.. Klubben er "fersk" så vi har ikke kommet ordentlig i gang enda... Klubbjakkene kommer i mars!!! Gå til toppen av siden

Island_s_hest

Norway

Skrevet - 04/03/2003 :  22:50:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIsland_s_hest  Svar med kopi av melding
Lillemorstallen
Hestefrikk
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2003 :  16:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem av Notodden Ryttersportsklubb. Det er en liten klubb der alle medlemmene kjenner hverandre mer eller mindre! Veldig koselig klubb da.. Vi arrangerer barneridning, et stevne om sommeren paa banen vaar og turer til f.eks. Rauland og Tjoeme:) Kjempekoselig klubb, med mange fine ideer!

Gå til toppen av siden

Spinnvill=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2003 :  21:48:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem av Stange Rideklubb (ved Hamar). De fleste kjenner hverandre, selv om de ikke står på samme stall. Gå til toppen av siden

Solmira
» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2003 :  19:40:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
"var" medlem i en rideklubb for noen år side.
Trodde det skulle gi meg mulighet for å drive mere
med hest , men neida... Rideklubben hadde ingen stall
og for oss som ikke hadde hest var det ikke mye å gjøre nei....

De som hadde hest da hadde en del aktiviteter de kunne være
med på men det sank gjennomm årene og nå er det det å betale
en medlemsavgift rundt 300 kr og det eneste arrangemanget er
et lite stevne for alle uansett og 1 kanefart kjøring på
vinteren.

Klubben fungerer rett og slett ikke og det er ingen
andre klubber i nærheten siden jeg bor på landet.....
kjedelig... men sånn er det nok bare....

Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:01:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er medlem av Fortuna Rideklubb i Enebakk. Hehe. er med i styret der, og det går så det suser! vi er i ferd med å få i stand et forholdsvis stort ridesenter på Flateby. Det skal bli bra. Få et litt bedre rytter miljø i enebakk og omengn. Vi skal også få til en ridebane i ytre enebakk også. det blir så bra! gleder meg.
imens dette er i oppbygning arrangerer vi temakvelder for medlemmene og vi har allerede arrangert et dressur og gymkhana stevne. det ble kjempebra!

Opprinnelig postet av troultey

smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.