hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din rideklubb
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Din rideklubb
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:35:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg rir for Sunndal Rideklubb, selv om det er lenge siden jeg hadde hest der (men hadde hest der i 8 år, lærte å ri der), ser ut til at aktivitetsnivået har tatt seg opp de siste åra, og det er jo gøy. Men, det er stort sett sprang det går i der, og jeg holder meg helst til dressur og kjøring Men absolutt en koselig klubb. Er også selvsagt medlem av Vaadan Hestesportsklubb, siden jeg har hesten oppstallet der, og i vinter ble det arrangert klubbcup i sprang og dressur, kjempe artig tiltak. Ellers arrangeres distriktstevner i både sprang og dressur der, samt kjørestevnene/ Nyby-kurs (arrangør er da Sør-Trøndelag Kjørelag, som jeg også er medlem av), siden vi har et supert kjøreannlegg der.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:19:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har planer om å melde meg inn i Vaadan hestesportsklubb jeg så fort jeg har penger, slik at vi kan prøve å ri litt på bane.
Håper også det blir klubbcup til neste år også, kanskje vi kan slenge oss med på det.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 10/04/2006 12:23:15 Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  13:11:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem av Melhus Hestesportsklubb, men er ikke så veldi fornøyd, da de ikke arrangerer stevner e.l. Vaadan skal jeg melde meg inn i hvis jeg flytter nærmere Trondheim. Virker som en kjempekul klubb. Ellers er jeg medlem i Singsås Rideklubb (ikke autorisert i NRYF), der vi arrangerer lokale stevner o.l.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 29/04/2006 :  12:50:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er medlem av Notodden Ryttersportsklubb. Det er en liten klubb der alle medlemmene kjenner hverandre mer eller mindre! Veldig koselig klubb da.. Vi arrangerer barneridning, et stevne om sommeren paa banen vaar og turer til f.eks. Rauland og Tjoeme:) Kjempekoselig klubb, med mange fine ideer!

Opprinnelig postet av *NiNa*

Hei!!
Dette har ingenting med rideklubber å gjøre..
Bare ser at du er fra Notodden..Kjenner du til en ponni som heter Sweety??Brun blandingsponni!!
Belinda

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  19:18:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Nå er jeg medlem av Vaadan Hestesportsklubb. woho;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  19:37:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Er medlem i Lørenskog Rideklubb, og Oslo og Akershus Fjordhestlag. Begge to er jeg veldig fornøyde med, koselige folk, og fjordhestlaget arrangerer noen supre kjørekurs
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/04/2006 :  20:12:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem i Åsane Rideklubb, der står hesten min også oppstallet.
Liker meg egentlig godt der.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:43:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Er med i Gloppen Køyre- og Rideklubb. Sitter som leiar i klubben. Mykje jobb, men må til for å skape eit hestemiljø på ein liten plass som her i Gloppen.

Men klubben har vist seg fram ofte i greiner som køyring med Norgesmester NM Køyring Ponni fleire ganger. I 2002 tok vi reint bord i NM Køyring Ponni på heimebane med Gull, sølv og Bronse. I 2004 nesten det samme med Gull og Bronse. Det også på heimebane.

Medlemmar av Gloppen har også vunnet NM Fjordhest både senior og Junior ein rekke ganger.

Klubben har arrangert fleire store mesterskap dei siste åra. NM Fjordhest 2001, NM Køyring 2002, NM Fjordhest og NM Køyring Ponni 2004.

Tilholdsstedet er Norsk Fjordhestgard med 20x60 ridehall, stor ute bane m.m

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  22:17:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg rir for Bruråk Hestesportsklubb i Trondheim:) En kjempekoselig dugnadsstall med 25 hester. Det arrangeres jevnlig stevner der i både sprang,dressur og feltritt, og med den nye ridehallen kommer det sikkert til å huse enda fler i tiden som kommer. Det er ryttere på alle nivå, og Bruråk har et veldig bra stallmiljø.
For mer info se www.brurak.net .

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 30/04/2006 22:18:46 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  11:49:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Christine: Var i går på Vårspretten på Reppe, og fikk inntrykk av at "Bruråkgjengen" er ganske godt sammensveiset. Det var heiing og de roset hverandre til de grader.
En sånn stall har jeg lyst til å havne i i fremtiden. ;D

OT men..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.