hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor så få bilder?? MIX ???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvorfor så få bilder?? MIX ???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ann Cecilie

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2004 :  16:18:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn Cecilie  Svar med kopi av melding
Hvorfor har dere gjort slik at det er så få bilder på VIP/hjemmesider siden ???

Synes det var en veldig grei måte å følge litt med på de andre.. Nå som det er så få bilder, forsvinner jo alt så fort.....Vil dere skal gjøre tilbake, slik at det er 20 (??) istede for 10 bilder jeg...

Ann Cecilie

http://www.geocities.com/fredriksb_hest/

http://www.geocities.com/fredriksborger/

Anne Gry og Åkrabuen

» VIP

Skrevet - 26/05/2004 :  17:13:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Ann Cecilie, mye lettere holde litt over sikt med flere av de nyest oppdaterte bildene!! Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2004 :  18:09:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Enig med de andre her! Skal det være så få eller er det bare en feil? Gå til toppen av siden

~Stine~

» VIP

Skrevet - 26/05/2004 :  21:34:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med de andre jeg også Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2004 :  21:50:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
åjah! hehe, trodde bare det at dataen var klikk jeg.

Elisabeth alias kinderegg

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 27/05/2004 :  08:30:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Har dere ikke lagt merke til at det går dobbelt så fort å laste ned "VIP/Hjemmeside"-siden da??

Folk har jo klaget ut og inn om at hestemarked.no er så tregt om dagen...

Færre bilder = raskere nedlastning!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2004 :  16:34:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
synes ikke det har gått så treig da.... Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 27/05/2004 :  17:23:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Det er ikke alle av oss som har ADSL...enkelte må klare seg med ISDN (meg) og sikkert noen her også på *måtte gud forby* modem...
Nå vet jeg ikke hvordan det er på VIP sidene men vanligvis er ikke bildene komprimert når de vises som "thumbnail" og da er det veldig greit at det ikke er så mange syns jeg

(men nettopp pga alle bildene bruker jeg å droppe vip'ene til jeg er på skolen der det er fort-fort-internett , så om det skulle bli flere bilder igjen så er det ingen krise...)

Guro
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2004 :  17:33:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg er så heldig å ha skolens superraske internett hjemme jeg da, så her går det ikke mye tregt. Synes det var greit med mange vip bilder jeg:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.