hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - flyttet Lolita i går[:D][:D]
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 flyttet Lolita i går[:D][:D]
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

irja_balder_lotta

Skrevet - 11/06/2004 :  23:53:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann:)

Hva var egentlig poenget med denne debatten?? (ikke frekt ment, meneee)....
Når du skal lære en hest å gå inn på hengeren så er det ikke noe annet å gjøre en å ALDRI gi seg! ALDRI ! ! !
Du skal ikke se på hesten når du leier den inn..Bar gå inn vanlig med den, men ikke stå å snakke til den "åå, så flinke hesten, boille,boillebooo"...det blir nok litt feil, men ike så å hyle og skrike til den heller!
Bare gå helt vanlug inn med den...Også (vist du har tid) så skal du ikke gi deg med å leie hesten din på hengeren fram og tilbake før den går PERFEKT inn! rett inn uten stopp eller (mye) nøling..
Sånn har vi hålt på med våres lille "Potta" (Solvik Lotta, som hun egentlig heter) sia vi fikk henne. FRam og tilbake på stevner, kurs og ellers...ja....

Også noe som er en selvføllge er jo å rose hesten og helst gi den noe godt når den kommer inn på hengeren hver gang :)

enten du tror meg eller ikke, men dette gjelper faktisk usannsynlig mye. Men det tar mye tid, og man må ha tolmodighet...desverre;)

siri
Gå til toppen av siden

cecilie86

Skrevet - 12/06/2004 :  12:08:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare av ren nysgjerrighet: Hvilket museum er dette snakk om?

Cecilie
Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2004 :  20:14:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
Egge Museum i Steinkjer!
en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2004 :  20:44:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
nja, noen spesiell mening var det ikke, ville bare skryte litt av meg selv. jeg er litt for oppfarende noen ganger, og utålmodig, men den dagen gikk det litt opp for meg hvor mye bedre det gikk hvis jeg slappet av istede. så jeg sto bare inne i hengeren og smålo av henne (hjelper meg til å slappe av, pluss at hun er så tåperlig noen ganger), og ga henne et napp hver gang hun rygget ut.

jeg skulle gjerne trent mer på henger, og fôret henne innpå hver dag og slikt, men det har jeg desverre ikke anledning til. hadde heller ikke tid til å begynne på nytt igjen da jeg endelig hadde fått henne på hengeren, siden sjåføren begynte å småtrippe litt. synd, men slik var det. men hun fikk iallefall ikke noen dårlig opplevelse med hengeren den gangen!

mvh kristy og lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.