hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sommerjakke..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 sommerjakke..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Guro
» VIP

Skrevet - 18/05/2004 :  17:54:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Noen som har en ”sommerjakke” å anbefale.
Funksjonell, vanntett, gjerne pustende, prisen diskuterer jeg med meg selv når jeg har funnet noe jeg liker

Jeg har en bomber jakke fra Kingsland som jeg bruker om vinteren (og siden jeg bor i Trondheim bruker jeg den vel i grunnen nå også )
Men denne blir litt varm når graderstokken er litt mer på min side, men det regner jo stadig i Trondheim da, eller blåser, og da er det greit med en tynn jakke som holder vinn og vann unna

Alle forslag mottas med takk (sleng gjerne på en link om du har en forhandler/bilde etc av jakken det er snakk om)

Guro

~Stine~

» VIP

Skrevet - 19/05/2004 :  13:53:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har den nye sommerjakka kingsland har.
Eneste med den er at man blir litt klam i den om man rir med t-skjorte og blir svett.
Ellers kjempebra jakke :)

Bilde finner du http://www.kingsland.no/bilder/nye2004/LJ-BS-190 a .jpg her.

Klem Stine
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 19/05/2004 :  17:03:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt meg en crw-jakke fra hooks:

http://www.hooks.no/Butik/assets/Mallar/mall6.asp?OrderId=982318979&pf_id=NO-14101&dept_id=NO-77

Jeg har ridd med den flere ganger i regnvær og ikke blitt våt, og den puster godt :). Jeg har dog ikke vært ute veldig lenge, underkant av en time. Det er nok mulig at den må gi tapt hvis man er ute lenge i skikkelig grisevær. Men den er rimelig, 379 for en jakke er ikke verst.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/05/2004 :  18:24:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nå har jeg en hyggelig knallrosa helly-hansen jeg stoler på om været skulle bli helt for "gæli" (iallfall ingen som kan ta oss for å være elg når jeg har på den )
så om den må gi tapt da er jo greit nok, er bare at været her er lettere ustabilt, og at det derfor er greit å ha en jakke som ikke blir våt bare den ser regn...

Takk for svar begge to...og mulig både mamma og lommeboka mi blir mest fornøyd om jeg kjøper den eligj foreslår

Guro (uhelbredelig uøkonomisk)
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2004 :  21:47:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Da skal ikke jeg si et eneste pip om hvor fantastisk fornøyd jeg er med Musto jakken min?
http://www.musto.co.uk/index.cfm?articleid=390

*plystre plystre*
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 20/05/2004 :  13:56:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Meget mulig det er meg som er treg her Elx, men hvem av jakkene er det du har!?
Jeg kom bare på en indeks...og ikke engang jeg er så uøkonomisk at jeg ville komme på å kjøpe alle

Guro (som syns en sånn lyseblå ting som var der så fin ut...men det var sikkert mest fordi jeg syns lyseblå er såååååååååååååå fint[<])
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2004 :  12:42:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Sorry... Trodde jeg linket til Combination Jacket. Den får du også i lyseblå ;)
Veldig fornøyd, men hvis du skal blåse av noen tusenlapper må jeg innrømme at livet virkelig ikke hadde vært det samme uten Suffolk Coat. Den er bare overfantastisk! Bruker den hele våren og høsten, store deler av vinteren og på kalde/våte sommerdager. Mangler igrunn bare innebygget refleks, ellers er den helt perfekt!

Mor har en veldig lett og grei Mountain Horse jakke som hun fikk ifm OHS ifjor (har du forresten hørt noe enda?) den er showerproof (tåler altså ikke plaskregnet) og veldig lett og behagelig. Vet ikke hva utsalgspris er men de er ikke så voldsomt dyre.

Men hvis eligj har god erfaring med jakken fra Hööks tror jeg nok den er vanskelig å slå på pris og funksjonalitet.

Happy shopping... :)
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/05/2004 :  15:00:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sorry... Trodde jeg linket til Combination Jacket. Den får du også i lyseblå ;)
Veldig fornøyd, men hvis du skal blåse av noen tusenlapper må jeg innrømme at livet virkelig ikke hadde vært det samme uten Suffolk Coat. Den er bare overfantastisk! Bruker den hele våren og høsten, store deler av vinteren og på kalde/våte sommerdager. Mangler igrunn bare innebygget refleks, ellers er den helt perfekt!

Oki, da finner jeg den, og neei, meningen er vel sjelden å "blåse av noen tusenlapper" sånn for mitt vedkommende ("o-fattig student tilværelse er noe dritt") Men skal legge meg det på minnet (som det så fint heter )

Kopi av melding:

Mor har en veldig lett og grei Mountain Horse jakke som hun fikk ifm OHS ifjor (har du forresten hørt noe enda?) den er showerproof (tåler altså ikke plaskregnet) og veldig lett og behagelig. Vet ikke hva utsalgspris er men de er ikke så voldsomt dyre.

Nei har ikke hørt noe som helst Men siden jeg (som nevnt et par ganger før ..eksamensperiode..syns ekstra synd på meg selv da..) er student så har det ikke så mye å si...dvs: hører jeg noe blir jeg kjeeeeempeglad, men når jeg hører det har liten betydning, da jeg i grunnen kan dra på 2 dagers varsel .

Kopi av melding:

Men hvis eligj har god erfaring med jakken fra Hööks tror jeg nok den er vanskelig å slå på pris og funksjonalitet.

Opprinnelig postet av elx

Lenge leve fornuften

Guro
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2004 :  15:24:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Ang OHS - da MASER jeg. Vil at du skal komme jeg :) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/05/2004 :  18:12:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Så Kingslandjakkene på Löwenborg i dag, ettersom jeg var der. Veldig fine, men o-så-dyre. Gjorde rent vondt i lommeboken å se på de ;-)
Kunne gjerne tenkt meg en, ikke bare for ridning.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/05/2004 :  18:33:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ang OHS - da MASER jeg. Vil at du skal komme jeg :)

Opprinnelig postet av elx

Siden jeg er verdens mest fornuftige person skjønner jeg jo det
Neia, men tusen takk iallfall
Av alle merkverdige ting har jeg skrekkelig lyst til å jobbe livet av meg jeg da (seriøst så har jeg faktisk det..)

Apropos (som ikke staves sånn, men likevel) Kingsland jakker: jeg tror lommeboka mi gjorde mer vondt når jeg _kjøpte_ min....
Men den er vel verdt pengene altså, skikkelig god, holdbar og i det hele tatt (snikreklame) ..og jeg hører rykter om at Musto også er det...Så da må jeg bare oppdrive noen som selger Musto slik at jeg får prøvd...

Guro
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.