hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Anti-skli-pad fra Eskadron
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Anti-skli-pad fra Eskadron
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mint
» VIP

Skrevet - 04/05/2004 :  11:05:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Prestige dressursal som har tendens til å skli bittelitt frem. Den passer, og er ikke for stor men sklir litt likevel. Lurer på om noen har prøvd den tynne anti-skli-paden fra Eskadron? Funker den?

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2004 :  12:03:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner en som har en sånn, og hun sier den fungerer veldig bra. Har ikke erfaring selv.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Søvnig

» VIP

Skrevet - 12/05/2004 :  12:43:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
På IKEA kan du kjøpe anti-skli tepper som er beregnet til å ha under tepper innendørs! De fungerer fint som antiskli-underlag for saler også, det er bare å klippe de til! Billig er det óg! Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2004 :  15:51:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har en anti-ski-pad som jeg bruker under sprangsalen hvis vi skal ri bakker, den hjelper veldig (tror ikke den er av merket ekadron da, husker ikke helt, kostet 270 kr i hestebutikk)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2004 :  20:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Oppdaget at en på stallen også har en slik sklimatte, og spurte hva hun synes. Hun synes også denfungerte veldig bra.

Fremdeles snakker jeg uten egenerfaring, men vet iallfall om to uavhengige personer som har samme mening om dens funksjon Hun på stallen bruker den på sprangsalen fordi den ellers kan skli litt tilbake. Men skli frem, eller tilbake.. Virker som den fungerer godt til det den skal.

Selvfølgelig bør man sjekke opp om salen egentlig passer dersom den har lett for å skli. De jeg kjenner som bruker den har saler som allerede passer godt, som har en tendens til å skli litt. En sal som ikke passer vil kanskje kunne skli uannsett. Og passer ikke salen er uannsett ikke sklimatte løsningen. En sal som ikke passer kan jo kjennetegnes blant annet ved at den sklir. Men det er ikke nødvendigvis slik at salen ikke passer da..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 15/05/2004 :  06:58:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei og takk for alle svar!
Salen min passer hesten godt, og faktum er at jeg nå ikke lenger trenger en slik pad! Salen var helt ny når den skled litt, så nå har den "funnet sin plass" og ligger som støpt.

Hilsen Mint
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.