hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesteutstyr hos Ellos :D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hesteutstyr hos Ellos :D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2004 :  21:22:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Faktisk..

Gå inn på http://www.ellos.no/ -> Hjem/Fritid -> Kjæledyrartikler

Riktignok ikke mye, men de har et par dekner, og transportsokker. Ikke så dyrt var det heller. Synes egentlig det vind-/regnteppet så ganske ok ut. Er det noen av dere som faktisk har bestilt noe av dette fra Ellos?

Håper de begynner med hesteutstyr på H&M snart

dressurblogg.no

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2004 :  00:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fant ikke frem til "fritidsartikler", uansett hvor mange ganger jeg klikket og lette på "hjem/fritid". men heldigvis så er moren min fast kunde hos Ellos, og finkjemmer hver katalog som kommer, så det der har jeg sett for lenge, lege siden. hadde faktisk glemt det også... men, uansett, siden jeg plagdes, så regner jeg med at jeg ikke er den eneste med dette problemet, så jeg kan komme med en annen måte å finne frem på. gå inn på "ble i katalog", og på side 546 &547 (øverst til høyre).

jeg synes dekkenene ser fine ut, alle tre, men transportsokkene var litt rare. det kan være dataen som forvrenger vildet, men synes å komme på at jeg syntes det når jeg så i det katalogen også. men kvaliteten trenger ikke være så bra. men man får jo det man betaler for, så hvis det er noen som vil ha et regndekken for å ha sånn i bakhånd (sånn som meg...) så kan det være et godt kjøp.

Kopi av melding:
Håper de begynner med hesteutstyr på H&M snart

de hadde vel rideutstyr en gang. kjøpte ei ridebukse der da jeg begynte å ri (har meget god husk for små detaljer, men spør meg om noe stort så har jeg ikke sjans). den var vel ok å ri i, men på en eller annen måte vrengte den seg så sømmen som skulle være på innsiden der knefôret var stakk ut på utsiden. ikke særlig pent, men den dugde jo til den ene ridetimen i uka.

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2004 :  00:41:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
de hadde vel rideutstyr en gang. kjøpte ei ridebukse der da jeg begynte å ri (har meget god husk for små detaljer, men spør meg om noe stort så har jeg ikke sjans). den var vel ok å ri i, men på en eller annen måte vrengte den seg så sømmen som skulle være på innsiden der knefôret var stakk ut på utsiden. ikke særlig pent, men den dugde jo til den ene ridetimen i uka.

mvh lille meg

Opprinnelig postet av kristy

Når du sier det så stemmer det faktisk. Men det er endel år siden, og det var vel mer "ridebukse" og "ridejakke" til bruk utenom stallen faktisk. Det var på et vis mote i sin tid. Ikke så lenge. Selv om jeg aldri helt ble tilhenger av å bruke stallklær utenom stallen Men kjekt til bruk i stallen var det jo..

Forresten så tror jeg kanskje H&M selger barnehjelmer i katalogen sin. Men noe utover det og evntuelt stretchbukser i ridebukselook har vel ikke kommet. Ikke dekner iallfall..

Forresten.. Ikke "fritidsartikler", men "Kjæledyrartikler" under "Hjem/fritid" skal du lete etter..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 02/05/2004 :  00:56:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
H&M er jo en stor sponsor av sprangridning i sverige, de sponser blant annet Malin Baryard, så de burde jo egentlig utnytte markedet. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2004 :  11:09:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forresten.. Ikke "fritidsartikler", men "Kjæledyrartikler" under "Hjem/fritid" skal du lete etter..

kom ikke frem noe slikt heller... men, jeg fant da frem

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/05/2004 :  11:29:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg gjorde følgende:
http://www.ellos.no/ -> Varetype -> kjæledyrartikler...

Ellers så jo de deknene ikke så ille ut..eneste er kanskje at det ser ut som "bogfolden" er plassert litt langt bak (eller er det bare meg som "blingser") på det regnteppet...

Guro
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2004 :  17:11:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, nå gir jeg opp, får det ikke til på den måten heller.

men er det noen som kan forklare meg hva vitsen med at transportbeskytterne går over knærne er? det skjønner jeg ikke helt. kunne nemlig tenkt meg et par beskyttere så jeg slipper bandasjer hver gang jeg skal transportere henne. ikke at det er så ofte da, og derfor kunne det vært litt greit med et billig sett

forresten så må man klikke på den nyeste katalogen, hvis man følger min metode (hvis man ikke skjønte det fra før...).

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 02/05/2004 :  17:27:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

men er det noen som kan forklare meg hva vitsen med at transportbeskytterne går over knærne er?
Opprinnelig postet av kristy

Det er vel for at de skal beskytte helt opp over knærne. Det er ikke uvanlig at transportbeskyttere går langt opp tror jeg. Jeg hadde noen som i alle fall gikk over hasen, tror de gikk over knærne også (altså på forbena ;) ).
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2004 :  18:14:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
men de er jo åpne på knærne... hadde knærne også vært dekket, så hadde det vært noe annet, selvfølgelig. kan jo være for at de skal sitte bedre, tenke ikke på det i stad.

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  12:33:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Har egentlig ingen komentar til selve utstyret, bare til kristy som ikke kommer inn:

Under "Sortiment"-menyen til venstre står det "dame", "herre", "barn" osv... På den menyen står det "Hjem/Fritid." Klikk her, og menyen oppdateres, slik at du får fram "kjæledyrsartikler".

Fikk du det til nå????

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

Winnie_1

Skrevet - 03/05/2004 :  12:48:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
m, ja de så litt tynne ut de dekkenene kanskje. sikker helt greit det regndekkenet. men det at de har kaldt det "teppe". hihi. nei, jeg kunne ikke helt se poenget med å ha transportbeskytterene så høye, uten at de dekket knærne. poenget med høye transportbeskyttere er jo nettopp å beskytte knærne hvis hesten faller. altså transpoertbeskytettere og knebeskyttere kombinert. nå finnes det mange dårlige transp.besk. på markedet. buccas har de eneste transp.besk (som jeg vet om), der åpningen er bak på besk. slik at kneet dekkes om det bøyes. er åpningen framme, slik at beskytteren spriker når hesten bøyer kneet, er jo hele poenget borte med høye beskyttere framme. sukk. skal man kjøpe billig, kan jeg jo nevne at jeg har vært fornøyd med hoeze.no sine billige produkter. :) Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  12:54:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har egentlig ingen komentar til selve utstyret, bare til kristy som ikke kommer inn:

Under "Sortiment"-menyen til venstre står det "dame", "herre", "barn" osv... På den menyen står det "Hjem/Fritid." Klikk her, og menyen oppdateres, slik at du får fram "kjæledyrsartikler".

Fikk du det til nå????

jeg har da trykket og trykket og trykket, men kjæledyrsartikler -kommer ikke frem_!!!!!

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  12:55:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, fikk det til på dataen her på skolen forresten, så det må være noe galt med dataen hjemme...

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 03/05/2004 :  13:29:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Antar du benytter IE for å surfe Kristy...Den er mester i "bug-verdnen"
Men hvis du beskriver problemet ditt litt bedre er det mulig spoff eller andre kan hjelpe deg (jada, jeg vet at du er sånn Linux bølle Maya...) en annen fin ting er http://forum.hardware.no Som er et forum der veldig mange datanerder henger, og som jeg benytter hver gang jeg lurer på noe dumt med min datamaskin..og vanligvis er problemet løst på under 10 min (og nå har jeg litt mista emnet i denne tråden...sorry folkens)

Forresten så har Ellos "nattestengt" på internettbutikk sin (de hadde iallfall det for et par dager siden)..Noe jeg syns var "noget spesielt"

Kan forresten den som faller for fristelsen til å kjøpe noe derfra gi en aldri så liten rapport til alle oss andre om hvordan kvaliteten virker å være!?!?

Guro
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  21:52:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat bestilt et regn/vind dekken! Ble 511 kr, men det er en forsåvidt billig pris i forhold til mange andre steder. Skal gi tilbake melding når jeg har fått/prøvd dekkenet!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 13/05/2004 :  20:38:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ville bare si at jeg har fått dekkenet og jeg er veldig fornøyd sålangt. De regndagene vi har hatt her har det passet utmerket- Tynt, og vanntett! Spm er jo hvor lenge det holder! Kommer tilbake med svar seinere :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.