hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Tilskuddsfòr" for muskler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 "Tilskuddsfòr" for muskler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

<3 Mickro <3

Skrevet - 17/04/2004 :  00:02:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trenger litt hjelp som dere kanskje skjønner..... Red for en ny trener i dag som anbefalte meg å gi en form for tilskuddfòr for å få "fart" på byggingen av muskler, men husker ikke helt hva han kallte det (Tror det begynnte på e, men er ikke sikker.....) Han sa han brukte det selv på noen av sine egene hester og at det hjalp.... !

Er det noen her som bruker tilskuddsfòr for musklene her??? Eventuelt hva??? Setter stor pris på tips om internett sider med info om det, og gjerne hvor man får kjøpt det!!!!!!

Blir KJEMPE takknemlig for svar!!!!

Vennlig hilsen meg

TML

Skrevet - 18/04/2004 :  18:47:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Kan det være Equivite Body Builder fra Spillers? Det er hvertfall effektivt for oppbygging av muskler! Jeg ville tatt kontakt med treneren og fått navnet på produktet igjen!

Hvis dette er en av landets "kjente" trenere, så kan jeg kanskje svare på om det er dette produktet han mener...

Tonje
Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 18/04/2004 :  21:31:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei TML!

Jeg trenger også å få litt fart på muskelbyggingen på min hest. Er det mulig å kombinere dette tilskuddet fra Spillers med andre fortyper eller er man nødt til å fore med Spillersfor for å bruke det? Jeg forer med havre, Norgesfor hestemusli og betfor. Kan jeg bruke Body Builder ved siden av dette? Hvor mye koster en mnd forbruk?
Takknemlig for svar!

Hilsen Mint
Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 18/04/2004 :  23:11:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Mint!

Produktet kan kombineres med fôr fra andre produsenter. Som all fôring er det viktig å ha en balansert fôrplan for at hesten skal bygge muskler.

Dette er ikke et tilskudd man trenger å gi permanent, kun til man har oppnådd "ønsket effekt". Normalt forbruk ligger på ca 150-200g (kan gi opptil 500g til EKSTREME, AVMAGRA hester)pr dag og gj.snittlig gis dette i 2-6 uker. 2kg koster veil. 375,- og 15 kg kr 1299,-

Mvh.
Tonje
Gå til toppen av siden

OX Horse Store

Norway

Skrevet - 18/04/2004 :  23:20:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOX Horse Store  Svar med kopi av melding
Heisann
Har samme problemer med min hest (trenger mere muskler), hvor får man kjøpt dette tilskuddsforet henne?

Driver en web butikk med salg av utstyr til Fullblodsarabern som hobby. Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 19/04/2004 :  20:33:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Send meg gjerne en e-post tonjeml@hotmail.com, så skal jeg henvise deg til din nærmeste forhandler!
Gå til toppen av siden

OX Horse Store

Norway

Skrevet - 19/04/2004 :  21:40:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOX Horse Store  Svar med kopi av melding
Har prøvet på å sende mail, men det kommer ikke frem til deg..Har du fått med deg rett mail adresse?
Driver en web butikk med salg av utstyr til Fullblodsarabern som hobby. Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 19/04/2004 :  22:20:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei... kommaet skulle liksom ikke være med... tonjeml@hotmail.com skal det være... Gå til toppen av siden

<3 Mickro <3

Skrevet - 19/04/2004 :  22:32:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takker for "alle svar" spesielt til TML, det var tydlighvis ikke bare jeg som trengte det

Det kalles Super-E og kan kjøpes på Gjesti i Oslo Det koster hva det koste vil, hvis man virkelig trenger det Skal bort dit i løpet av uka, så kan godt gi tilbake melding "her" om hva det kostet hvis det er interessant

Gå til toppen av siden

OX Horse Store

Norway

Skrevet - 20/04/2004 :  00:49:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOX Horse Store  Svar med kopi av melding
TML youve got mail, og ja si ifra hvordan det er å bruke det + priser etc...

<3 Mickro <3

Skrevet - 21/04/2004 :  14:06:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey!

Super-E får du kjøpt på gjesti i oslo Det koster 350 kr for 1kg og rundt 700/750 kr for 3 kg.... Anbefalt daglig "dose" er på 25-50g...
Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 25/04/2004 :  13:41:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Equistro Aminolite er nok bedre og bruke enn super E hesten trengeramino syrer for å bygge muskler sjekk på
www. equistro.com for info.
Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 12/05/2004 :  15:50:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har nå brukt Aminolite på en tynn hest med meget lite muskler
i ca 4 uker nå og det er bare helt utrolig. den er blitt feitere og musklene vokser utrolig fort, Den begynner å få en flott nakke og rundere og penere kryss.
Denne hesten har fått mye eksperthjelp om foring osv men lite har hjulpet.
hesten blir trent i dressur 5 ganger i uka. Dene hesten ble også trent like mye når den ikke fikk Aminolite. men lite skjedde med musklene.
dette er gøy
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.