hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kragerø! Vær så snill og svar!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Kragerø! Vær så snill og svar!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 16/04/2004 :  17:07:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEY!!

I år skal jeg på rideleir på kragerø men jeg hveet ikke helt noen sier det er drit bra der og andre sier at det er kjempe dårlig der!! er det noen som kan svare meg om hva som er riktig?! er det noen som har vert der før?! er detr noen som skal ¨på rideleir der uke 27?! plizz svar!! burde jeg grue meg eller glede meg?! vær så snill og svar jeg hver liksom ikke helt om jeg skal trekke meg!! håper på noen svar!

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 18/04/2004 :  18:54:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Jeg ville ikke ha gruet meg for å dra på rideleir. Var på Kragerø i år 2000 selv og hadde det kjempetopp!! Du må glede deg!! Det blir sikkert knall Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/04/2004 :  20:08:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Har aldri vært på rideleir i Kragerø selv, men har hytte i Kragerø-skjærgården, og kjenner noen som har gått på rideskolen der til vanlig. Jeg har fått inntrykk av at det er en ok rideskole, hvor elevene følges opp. Ok kvalitet på rideskolehestene også. Mye vekt på sprang.

Tror du trygt kan glede deg.. Hvem gruer seg egentlig til rideleir?

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Skrevet - 18/04/2004 :  21:52:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
10000000 takk for svarene!! gruer meg ikke akurat men jeg tenkte at jeg kanskje burde trekke meg hvis hele ridesenteret hvar noe drit!! takk for svarene!! Gå til toppen av siden

Skrevet - 29/05/2004 :  16:51:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
r det inngen flere her som vetr noe mer??????? Gå til toppen av siden

Skrevet - 15/06/2004 :  14:01:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
ytakk! hvilken uke skal du dra på i år da?? Gå til toppen av siden

Vinda

Skrevet - 29/06/2004 :  00:45:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei
Har selv ridd i kragerø (til og fra) i noen år nå.
Lærte å ri der....
Den er ganske bra.....
Hestene har ofte mange rare ting for seg lissom.... Men menneskene er veldig hyggelige.
Det er også lagt veldig vekt på sprang, noe jeg ote føler at går litt utover grunntreninga for både hester og ryttere. litt mange "enkle" løsninger med hjelpetøyle og noen ganger ALTFOR og FULLSTENDIG gal bruk av pisk! men det var spesiellt en lærer, som jeg ikke tror jobber der lenger.....
Gå til toppen av siden

Skrevet - 06/10/2004 :  21:57:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey alle sammen!!

takkk for svarene!! Jeg må bare si at jeg hadde en topp uke!! Jeg rei en liten connemara ponnie på 3 år som het ariel! hun hvar kjempe snill og grei ! Jeg syntes det hvar kjempe bra der!!! Jeg kommer nok til og dra ditt neste år også!! :D

Redigert av - <3~*~Belinda & Rappen~*~<3 den 21/10/2004 18:57:42 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2004 :  19:25:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
På 3 år?
Hege Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 21/10/2004 :  23:31:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det reagerte jeg på og...
En hest på 3år burde jo vært i innridningsstadiet ennå.... Den har ingenting på en rideskole å gjøre!
Gå til toppen av siden

Skrevet - 24/10/2004 :  20:49:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja hun hvar tre år men ble 4 i år!! hun hvar nylig innrid og kunne galoppsjenkel men jeg tror ikke henne kunne rygge.... prøvde ikke kunne sikkert ikke sjenkelvikning heller men nå r henne solgt det r jeg glad for egenltig! hun hvar så fin så det hadde vert syn hvis henne ble ødelagt....
Redigert av - <3~*~Belinda & Rappen~*~<3 den 24/10/2004 20:52:10 Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 24/10/2004 :  23:21:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mye dritt som skjer rundt omkring.. Sukk..
Blir bare trist jeg.
Gå til toppen av siden

Skrevet - 25/10/2004 :  14:36:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
ehh........ hvorfor det?? jeg tror de har litt mere peiling en det du har!! om jeg skal vere helt ærlig!! desuten gikk henne bare på rideleir sån at de skulle få lært henne litt mere!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/10/2004 :  14:57:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
En hest lærer så definitivt ikke mer av å gå på rideleir, i allefall ikke en som er 3 år.
En hest på 3 år er fortsatt et "barn" i hodet og krever en erfaren rytter for å bringe den på riktig spor i livet. Dette sporet finner man -ikke- i en rideskole hvor hesten rides av mange barn hver dag.
Beklager, men slik er det.
Gå til toppen av siden

Skrevet - 25/10/2004 :  16:21:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
NEEI! den ble da bare rid av meg! den gikk ikke på rideskole!
det høres søren meg ut som jeg har drivi og misshandla en hest her! den lærte faltisk galoppsjenkel mye bedre etter rideleiren! Og veninna mi Renate rei den den uka etter ,meg og henne lærte den og hoppe tre stusser etter hverandre vistnok ikke så høyt men hun lærte henne det! desuten tar ikke henne skade av og gå på rideleir noen uker!
Gå til toppen av siden

Skrevet - 25/10/2004 :  16:24:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Desuten ble den ikke ridd av BARN jeg er 13 år og ariel var snill og ikke no rampete i det hele tatt! si hva dere vil men jeg er glad i henne fortsatt! desuten hadde hun en privateier en ridelærer der hun satte henne ut på rideleire fra uke 29 til uke 32 det er tre uker! og etter de tre ukene ble hun solgt til en privat person! Jeg tror kragerø viste hva de gjorde dere hvet jo ikke noe im hvordan den hvar engang! Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.